Може ли мъжът да бие жената, когато тя е негов сексуален партньор?
Въпросът сякаш звучи абсурдно в съвременните цивилизовани общества.
Но нещата далеч не са така прости, както изглеждат на пръв поглед.
Защото жените съумяха да постигнат еманципация и надигнаха глава,
грубо нарушавайки казаното от свети апостол Павел в неговото послание до Ефесяни:
[5:22] Вие, жените, покорявайте се на мъжете си, като на Господа,
[5:23] защото мъжът е глава на жената, както и Христос е глава на църквата, и Той е спасител на тялото.
[5:33] ...а жената да се бои от мъжа си.
В крайна сметка всичко е тръгнало от първобитните пещери, където самецът е властвал над самката. Нещо повече - една жена не може да получи пълноценен оргазъм - оргазмът на самката от първобитната пещера, ако тя не изпитва преклонение пред силата и абсолютното господство на мъжа. Такава жена няма да е доволна нито от мъжете, с които дели легло, нито от себе си. Тя ще е вечно неудовлетворена и ще избива тази своя неудовлетвореност чрез други дейности - твърде далечни на ероса. Но къде е тук мястото на боя? - справедливо ще попита любезният читател. Веднага ще му отговоря. Мнозина си въобразяват сексуалното общуване, считайки, че негов венец е копулирането. Но истинският секс е винаги първобитен по своята природа. Той е завръщането на атавизма в леглото. Най-животинските нагони, царствали в онова безкрайно отдалечено време е трудно да бъдат възпроизведени от съвременния индивид. Ето защо боят /но не побоят/ привнасят първобитно начало в сексуалното общуване. Самата жена тайно мечтае да бъде бита и унизена и чак след това обладана. Това обладаване е нейната награда - наградата на дресираното с пръчка животно за това, че е скочило през огнения обръч. Мъж, който се носи прекалено цивилизовано с жените е вътрешно презиран от тях. Жената мечтае да бъде поставена на място от мъжа по силов начин, включващ грубост като израз на първобитна сила. Така тя съпреживява древното си начало и инстинкти. Боят - било чрез пръчка, било по друг, но не смазващ я начин, само възбужда жената. Той е неотменима форма за нейното пълно сексуално задоволяване, немислимо без него. Но на такава форма на доминация има право единствено мъжкарят, който е силен в леглото, а не този, който пребива жените от сексуално безсилие.
© Младен Мисана Todos los derechos reservados