на Е.
Няма нищо по-хубаво от живота. Колкото и трудно да е, винаги има нещо хубаво - дори и само да се събудиш сутрин и да се радваш, че слънцето свети, че пиеш кафе, че си здрав, че има хора, които обичаш и те обичат. Просто, че има днес...
Приятелю, благодаря ти, че ми припомни, че има живот, че той е хубав. До толкова бях затънала в това блато на някакви болни амбиции тук, че май почти бях "умряла". Мъчех се да постигна нещо, което дори не ме правеше щастлива. Правеше щастливи другите, а аз се мъчех да оправдая техните очаквания. Бях заприличала на хората, които най-много мразех, защото бях заобиколена само от такива - хора, стремящи се към някакво голямо щастие, а пренебрегващи малките неща. Бях забравила, че има небе, защото все гледах в краката си.
Предпочитам да съм "луда" и "смахната", но поне да съм си аз, а не да се правя на нещо, което не съм. Какво като ме смятат за идиотка, на кого преча? Нали аз съм щастлива. А вътрешното удовлетворение, щастие, спокойствие е най-важно.
Просто искам да ти кажа: благодаря ти, че си първият човек, който ме подкрепи, дори и да не осъзнаваш, че си го направил. Благодаря, приятелю...
Пожелавам ти от дъното на душата си, ти също да си щастлив! Дори и безумно щастлив...© Пламена Огнянова Все права защищены