Наскоро в 1/16 финала на турнира за Купата на България привържаниците на Левски издигнаха транспарант с надпис "Винилната ви хореография беше вашата епитафия". Така те отговориха на транспаранта, издигнат от феновете на ЦСКА, на който беше написано "Евроидиоти ХХЛ". Всичко това е чудесно! Има някаква светлина в тунела, след като и ултрасите започнаха по този начин да си комуникират. След като са смятани за прости, диви и само и единствено рушащи имуществото същества, те решиха да опровергаят тези залегнали в галвите на хората квалификации и то по какъв начин?! Тъжното в картинката е, че българските стадиони все повече започват да приличат на българския парламент. Именно там хора, разделени на два лагера, се плюят помежду си, използвайки псевдоинтелигентни изрази. Има и още една прилика между фенове и депутати и тя е, че от това, че се плюят, макар и интелигентно, няма абсолютна никаква полза. Има обаче и две съществени разлики. Първата е, че на хората в парламента плащаме заплати и имат един куп привилегии, докато фенове си плащат, за да ходят на мач. Втората е много по-важна и тя е следната: депутатите са там, за да отстояват нашите интереси като граждани във вътрешната политика и като национални ценности във външната, а феновете ходят за развлечение на стадиона... Надявам се, че скоро време и на политиците ще им писне да бъдат отритвани от обществото и ще се постараят да оправят имиджа си по един приемлив и разумен начин, както вече го сториха "сините" фенове!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.