28.11.2008 г., 22:42 ч.

Фенове и депутати 

  Есета » Социални
1273 0 2
1 мин за четене
Наскоро в 1/16 финала на турнира за Купата на България привържаниците на Левски издигнаха транспарант с надпис "Винилната ви хореография беше вашата епитафия".
Така те отговориха на транспаранта, издигнат от феновете на ЦСКА, на който беше написано "Евроидиоти ХХЛ".
Всичко това е чудесно! Има някаква светлина в тунела, след като и ултрасите започнаха по този начин да си комуникират. След като са смятани за прости, диви и само и единствено рушащи имуществото същества, те решиха да опровергаят тези залегнали в галвите на хората квалификации и то по какъв начин?!
Тъжното в картинката е, че българските стадиони все повече започват да приличат на българския парламент. Именно там  хора, разделени на два лагера, се плюят помежду си, използвайки псевдоинтелигентни изрази. Има и още една прилика между фенове и депутати и тя е, че от това, че се плюят, макар и интелигентно, няма абсолютна никаква полза.
Има обаче и две съществени разлики. Първата е, че на хората в парламента плащаме заплати и имат един куп привилегии, докато фенове си плащат, за да ходят на мач.
Втората е много по-важна и тя е следната: депутатите са там, за да отстояват нашите интереси като граждани във вътрешната политика и като национални ценности във външната, а феновете ходят за развлечение на стадиона...
Надявам се, че скоро време и на политиците ще им писне да бъдат отритвани от обществото и ще се постараят да оправят имиджа си по един приемлив и разумен начин, както вече го сториха "сините" фенове!

© Цветомир Милошов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако депутатите и футболистите си разменят местата няма да има сериозна разлика. Каквито едните, такива и другите.
  • ДЕПУТАТСКИ КАХЪРИ

    Какво по дяволите става тук -
    парите ми не стигат за суджук?
    Остаря служебният ми „Мерцедес” -
    кой защитава моят интерес?

    Увеличения за даскалите има
    и пари за гадните пенсионери.
    А за нашите заплати –
    средствата кой ще намери?

    Колеги, нека се обединим
    и проблема сложен да решим,
    да си гласуваме четиридесет процента,
    докато още ни търпят в парламента.
Предложения
: ??:??