Колко объркан е понякога животът! Объркан от много лъжи, болка и омраза. Объркани са и взаимоотношенията ни с хората, които обичаме. Колко нелеп живот живеем понякога... Лишен от капка смисъл, но все пак - живот! Колко мечти има, които си остават само мечти, но без реалност... Те се изгубват малко по малко в нашето минало и се превръщат в история един ден. Днес животът ми прати теб, за да се науча да те обичам... прати те, за да се науча да общувам и да те разбирам!!! Питам се само едно - Пътят ни общ ли ще стане? Аз ли съм твоя път и ти моя? Единствената истина, която е в сърцето ми е, че не искам да те наранявам! Не искам да страдаш заради моята неувереност понякога, но не съм винаги такава ( и ти това добре го знаеш) . Понякога съм от лутащите и плашещи хора, които се страхуват от това, което животът им предлага. Но сърцето ми е пълно с вяра, че мога аз ръка да ти подам... да продължим и да изградим мечтата и на двама ни, където ще царува - Любовта.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.