Усещам, че имам нужда да пиша за всичко, което ми се случи... за любов, която така и не се превърна в реалност... за човек, когото не можах да имам, а го обичах ужасно много, обичах го така, както не съм обичала до сега. Чувствах, че нищо друго няма значение... нуждаех се единствено от прегръдките и целувките му, а не ги получих... Мислех си единствено за него... Когато мислех за бъдещето си, си представях всичко с него... накъдето и да се обръщах, все него виждах... все той ми беше в мислите... Колкото и пъти да говорех с него за това, което чувствах, все не получавах отговор на въпроса си, а именно какво чувства той... Не след дълго ми каза, че има друга. Не знаех какво да кажа, не знаех какво да направя. Всичко се преобърна... почудих се дали ще мога да продължа... любовта ми ставаше все по-силна, а той се отдалечаваше все повече. Изведнъж се появи момче, към което не изпитвах нищо, но някак ме караше да забравям всичко, което ми се случи... болката, която ми причиниха. Една вечер се видях с това момче... то ме целуна... и разбрах, че никoй не може да замести онзи... другия. Разбрах, че ще го обичам вечно... той винаги ще бъде в моето сърце и никога няма да излезе от там... Колкото и да ме боли, аз трябва да продължа... Да забравя за него... Копнеех да бъда негова, но сега знам, че никога няма да бъда. Ще се радвам, ако е щастлив, дори и да не е с мен, защото го обичам и ако това значи да изляза от живота му - така да бъде... Бъди щастлив с нея... но знай, че някъде там има едно момиче, което умира за теб...!
Посветено на единственото момче, което съм обичала!
© Лидето Все права защищены