Внимавай, какво си пожелаваш
Имаше един филм ,забравих как се казваше, но главната героиня се беше уморила да търси мъжа на живота си , тогава се яви нейният ангел хранител и й каза:
- Избирай! Каквото кажеш, това ще имаш!
Беше й писнало да бъде с невзрачни и безлични мъже и тя си избра, не кой да е, а поредния секс символ на Холивуд. Красив като Аполон, той от пръв поглед се влюби в красивата й душа и те се ожениха....И заживяха доволни и щастливи, живяха така няколко месеца...После той се влюби в друга, ами да, тя не си беше пожелала той да й бъде верен.
Дадоха й втори шанс.
- Избирай!Каквото кажеш, това ще имаш!
Не мислила дълго и казала:
- Искам да бъде красив, богат и верен!
Не минало много време и тя срещнала принца на своите мечти.Разбира се, оженили се, заживели доволни и щастливи.Той бил красив и верен, а богатството му растяло с веки ден.....И един ден го вкарали в затвора...Тя не била казала честен....
Е, за да си е всичко, както в класиката дали и й трети шанс.
- Избирай! Каквото кажеш,това ще имаш!
Този път мислила дълго, не спала няколко нощи и казала:
- Искам да бъде красив, богат, верен , честен и да ме обича!
Още същата вечер тя срещнал мъжа на своите мечти. В погледа му, дълбок като кладенец, се четяла огромна любов. Добротата му, честността му ,предели нямали. И богатството му - богатство и душата му - душа.....И заживели те доволни и щастливи ....и един ден, той проиграл всичко на хазарт и сломен, сложил край на живота си, защото бил честен и достоен мъж...
Сега като си помисля ,Бог е изпълнявал всичките ми желания, но и аз като тази героиня,от този филм,май не ги обмислях добре, а после него винях.
Сега знам,че нищо не знам. Дали съм помъдряла? Или съм оглупяла? Още малко време ми остана за още няколко желания. Все пак ще се пробвам, знам ли...
© Маргаритка Харизанова Все права защищены