5.03.2005 г., 14:15 ч.

Внимавай, какво си пожелаваш 

  Есета
6671 0 18
3 мин за четене

Внимавай, какво си пожелаваш

 

 

 

      Имаше един филм ,забравих как се казваше, но главната героиня се беше уморила да търси мъжа на живота си , тогава се яви нейният ангел хранител и й каза:

- Избирай! Каквото кажеш, това ще имаш!

 Беше й писнало да бъде с невзрачни и безлични мъже и тя си избра, не кой да е, а поредния секс символ на Холивуд. Красив като Аполон, той от пръв поглед се влюби в красивата й душа и те се ожениха....И заживяха доволни и щастливи, живяха така няколко месеца...После той се влюби в друга, ами да, тя не си беше пожелала той да й бъде верен.

 Дадоха й втори шанс.

- Избирай!Каквото кажеш, това ще имаш!

 Не мислила дълго и казала:

- Искам да бъде красив, богат и верен!

Не минало много време и тя срещнала принца на своите мечти.Разбира се, оженили се,  заживели доволни и щастливи.Той бил красив и верен, а богатството му растяло с веки ден.....И един ден го вкарали в затвора...Тя не била казала честен....

Е, за да си е всичко, както в класиката дали и й трети шанс.
- Избирай! Каквото кажеш,това ще имаш!

 Този път мислила дълго, не спала няколко нощи и казала:

- Искам да бъде красив, богат, верен , честен и да ме обича!

 Още същата вечер тя срещнал мъжа на своите мечти. В погледа му, дълбок като кладенец,  се четяла огромна любов. Добротата му, честността му ,предели нямали. И богатството му - богатство и душата му - душа.....И заживели те доволни и щастливи ....и един ден, той проиграл всичко на хазарт и сломен, сложил край на живота си, защото бил честен и достоен мъж...

  Сега като си помисля ,Бог е изпълнявал всичките ми желания, но и аз като тази героиня,от този филм,май не ги обмислях добре, а после него винях.

 Сега знам,че нищо не знам. Дали съм помъдряла? Или съм оглупяла? Още малко време ми остана за още няколко желания. Все пак ще се пробвам, знам ли...

© Маргаритка Харизанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мъдро
  • Браво!Много ми допадна 6-ца от мен
  • МНОГО ХУБАВО КАЗАНО. НАЛИ ЗНАЕШ ПРИКАЗКАТА: " ВНИМАВАЙ КАКВО СИ ПОЖЕЛАВАШ, ЗАЩОТО МОЖЕ ДА СЕ СБЪДНЕ!". НО ОТ ТОВА НЕ СЛЕДВА ДА СПРЕШ ДА ЖЕЛАЕШ - ТА НАЛИ ЖЕЛАНИЯТА И МЕЧТИТЕ ИЗПЪЛВАТ ДНИТЕ НИ СЪС СМИСЪЛ.
    УСПЕХ!
  • Хубаво е. Може да се обобщи с една поговорка:
    "Никъде няма вечно щастие"
    Тъжно, но факт.
  • Пожелай си Бог да избере най-доброто за теб. Успех!
  • Пепина ,благодаря ти ,че си ме разбрала...вече ще внимаваме ,нали?
  • Марги, напълно те разбирам, защото цялото заключение на есето ти, дума по дума е точно така казано, както и аз си го мисля многократно и до което заключение съм достигнала и аз: Бог наистина изпълнява нашите желания, но ние за жалост не умеем да си поискаме това, което е най-добро за нас самите. Поздравления! 6
  • Или пък сме очаквали едно,а се е случило друго!
  • да чудесно е Когато си пожелаваме нещо не мислим много много, но когато го загубваме оценяваме действителната стойност на това което сме имали
  • Благодаря ти Кремена,от думите ти разбирам ,че си ме ...разбрала!
  • Благодаря ти, Кристина, имам още толкова много желания, ще трябва да продължа!
  • Много ми хареса есето ти!Продължаваи в същия дух така да твориш!!!!!!!!!!Имаш големи амбиции!
  • Благодаря ти,продължавам!
  • Благодаря ти Мария!
  • И на мен ми харесва Поздравления
  • Хей ,благодаря ви,за първи път се изразявам по този начин и малко се страхувах!
  • "Аз знам, че нищо не знам, но другите и това не знаят"- помъдряла си, съгласна съм с Веска
    Хареса ми това, което си написала- наистина рядко се замисляме какво всъщност си пожелаваме..И не губи вяра в мечтите си, винаги има време за още желания.. Усмивки!
  • Марги,рано е за отчаяния...помъдряла си мила!Толкова желания има още пред нас!Поздрав!
Предложения
: ??:??