Готови ли сте да приемете другия такъв какъвто е? Без очаквания, без осъждане, без упреци, да наблюдавате как се променя, израства, учи се, радва се, живее и след години да видите, че това е друг човек, когото също толкова добре приемате както и в самото начало когато го видяхте за първи път. Готови ли сте да сте да сте искрени, да бъдете себе си, без маски, да се поставите наравно с другия и да знаете че ако вие сте по-добър от него в едно, то той е по-добър от вас в друго. Да сте открити дори с риска това да води до вашата уязвимост. Можете да извървите пътя си заедно да си помагате взаимно, да се подкрепяте, да си давате кураж, да си вярвате и да не ограничавате свободата на другия. Вероятно има неща които не трябва да правите: Не изисквайте каквото и да било насила. Не мислете, че човека до вас е ваша собственост или ще бъде завинаги до вас. Ако другият има нужда да направи нещо нека опита и недейте да го упреквате за грешките, защото така получава своя опит. Не прехвърляйте вината за ваши грешки на човека отсреща, а поемете своята отговорност и признайте ако сте сгрешили. Ако можете да помогнете, но другият не е готов да приеме вашата помощ, не настоявайте, защото усилията ви ще са напразни.
Представяте ли си, че двама души се отнасят един към друг точно с такова разбиране за нещата? Не би ли била възможна тогава истинската любов и вместо да намалява и угасва с годините, тя да става все по-силна и чиста?
Представяте ли си, ако едно дете израсне с такова разбиране от страна на своите родители? Нима няма да стане достоен, пълноценен и справедлив човек, отворен към света и хората? Човек способен да обича и да бъде обичан?....
Готови ли сте?... Да имате такова разбиране в този несъвършен свят?... Готови ли сте да изживеете истинската любов?...
© Красимира Все права защищены