Вече сме разведени. Отивам да ги видя, но както винаги, закъснявам. Най-много естествено ми се радва госпожица Въшкова. Не можем да разлепнем. То не бяха салта, не беше гъделичкане... Наближава време да си тръгвам, а не можем да разлепнем. - Йоанка, - казвам - трябва да си тръгвам вече. - Хайде да гледаме книжка... - Няма как, миличка... Следващия път ще я гледаме. Обещавам! Жена ми усети, че ми е трудно да се измъкна и се намеси: - Йоанка, хайде да си я гледаме двечките. Сега вече беше по-лесно... Отварям вратата и им казвам: - Хайде, чао на всички, мушички и тревички! Това си ни беше нещо, което го правехме винаги, когато някой тръгваше за някъде. А малката въшка ме поглежда, ухилва ми се и казва: - Чао, буболече! Представете си буболече - 105 килограма на 170 см...
ох, много тъжно, много истинско, толкова мисли има зад тези изречения, много повече от написаното.Истинско е и най-вече откровено.Написано е много лесно, защото е изживяно.Идеята ми е , че не е плод на фантазии.Това обръщение-въшчица е много сладко.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.