– И на-на-на-на! Лайф из лайф!
https://www.youtube.com/watch?v=pATX-lV0VFk
Разговор между Критиците дяволоид и ангел:
– Тая пък нула там, горе, каква е?
– Къде, бе?
– Къде, къде – в заглавието!
– А, тая ли? Пак някакво нововъведение на Мирабела. Когато има само разговор на Критиците /т. е на нас/ под чертата и няма текст в полето.
– Ама в полето има текст. Е, едно изреченийце, но все пак е текст.
– Още няма.
– Има, бе!
– За читателите вече има, защото те ще го видят, след като Мирабела напише всичко и го пусне /ух!/ за публикация. Но за нас, които все още говорим, докато Мирабела пише – няма.
– Ух, съвсем се обърках! Както и да е, казвай си приказката!
– Ами исках да кажа, че той вече антихристът нали бил изчислен и се оказало, че е Нерон.
– По коя азбука? Еврейската или латинската?
– Уф, пак ли?
– Пак, пак! Значи, Нерон Кесар е на латински, а изчислението – по стойностите на еврейската азбука. Нагласявки! А на Мирабела ù е известно, че цифровите стойности на буквите и реда им в азбуката само понякога съвпадат, предимно в началото. Тя вече писа за това.
– Кога?
– Няма значение, не се отклонявай!
– Е, и?
– Пак не става! А онова с простите числа и не знам си какво, е пълен абсурд!
– Това пък защо?
– Защото всичко гениално е просто…
– Число ли? Хи-хи!
– …А Свети Йоан Богослов не е бил математик.
– А, затова ли?
– Затова! Бог няма да му открие нещо, което е недостъпно за разума му. Как ще го доведе до знанието на останалите, ако той не го разбира?
– Който има разум, ще го разбере, нали така е написал в „Откровението“?
– Все тая, не става!
– Да не е жена тоя антихрист? Някоя засукана блудница от Евангелието, дето пречела на Христос да се съсредоточава върху спасението на Световете и Светията да е възроптал? Инстинктивно!
– Откъде да знам какво му е било в главата на Светията? Добре поне, че само ги заклеймява „вавилонките“, а не ги „самоубива“, като Хитлер!
– Ще му броим ли самоубийките? Виж кои около него са се самоубили, за да разбереш, кои са знаели „непочтени“ тайни! А те не са били май само жени!
– Шшт! Да не се ядоса Инана!
– Коя, богинята ли?
– Не, Инана Саркис1! Разбира се, че шумерската богиня. Дъщерята на бога на луната Нана. Богиня на плодородието, сексуалната любов и войната.
– Това от кой източник е?
– От един.
– Цитирай го, де!
– Няма! Преведен е безобразно, вероятно с Гугъл преводач. Няма да го разберат и няма да го признаят за източник.
– Ами тогава намери друг!
– Фактите тук изглеждат достоверни, само езикът е осакатен. Аз го редактирам, ама пак не го признават. Да не се отклоняваме!
– Ти това, за Инана Саркис, подмазваш се на Мирабела ли?
– Аз да се подмазвам? Откъде ти хрумна?
– Ами тя нали е от български произход?
– Е, според Мирабела и Господ е българин…
– Това не го е казала тя, казал го е…
– Не съм казал, че тя го е казала, хи-хи! Казах „Според Мирабела…“
– Хайде да не влизаме в онтологични спорове!
– Не разбрах защо намеси богинята Инана.
– Тя сама се намеси! Сигурно иска да я пробват дали не е антихрист, хи-хи!
– И защо така?
– Защото миткала насам-натам из аналите на историята, в цели шест посоки – нагоре-надолу, наляво-надясно и напред-назад. И името ù започвало с И.
– Аналите, значи! Аз не знам Инана да е миткала...
– Само не анаграмосвай и тази дума, че не знам вече какво ще се получи и може да те анатемосат!
– Каквото – това! А ти не спирай богините да претендират за каквото им хрумне. И кажи на оня, кют2 кютюк3 Габриел да си върши работата, иначе Мирабела съвсем ще се заплете в особеностите на гениталната подредба и численост на съставляващите на фюрера, ха-ха!
– Коя работа по-точно? Хи-хи! Знаеш ли, хрумна ми нещо!
– Я кажи, кажи!
– Може пък оня, Супермен от комиксите, с голямото S на още по-големия гръден кош да е антихристът! Нали уж това била руната на Силата, която пък била…
–А руната на Мирабела ту е совило, ту совито – много греши туй момиче, бе! Ти обаче пак май ровичкаш из останките на фюрера!
– Не бе, гледам небето!
– Кое небе пък сега?
– Онова над полето. Със заглавието. За нас то е небе. Ако си представим тази нула с двете точки като графично изображение, се получава…
– Червена точка, това се получава. Млък!
– Ето че станахме и алхимици, знаем вече как да превръщаме черното в червено. Не по Стендал. Хи-хи!
– Хи-хи.. хайл?
– Стига, де!
– Ама как се изхитрихме и на бележките да сложим числа… Пак!
– Хареса ни, явно. Индекси на индексите, хи-хи! Да не ни обвинят сега и в нездраво пристрастие към числата… на звяра.
– Ама то е само едно! Така пише в Библията.
– Абе знам ли? В Уикипедията може друго да пише. Тия източници…
– Шт! Че ще ни клъцнат и Уикипедията и тогава ще видиш ти източници!
– Да пишем ли изречението в полето?
– А, него Мирабела да си го пише, аз не поемам отговорност, че може да ни запратят на Маяковски, при неосъществените амбиции. Или при плагиатите на видеа, знам ли?
– Е, там не е концентрационен лагер! Има лисички, елшаци…
– Има, има…
– Ами оня, Н. А. Морозов с неговата „Христос. История на човешката култура в естествено-научно осветление“, него ще го слагаме ли в източниците?
– Не!
– Щоо?
– Много му е дълъг.
– Кое това?
– Текстът, кое друго? Няма кой да го чете, защо да го цитираме?
– Ааа, аз пък си помислих, че пак ще трябва да слагаме червена точка! Ама ние вече го цитирахме.
– Кога това?
– Току-що!
– Е, добре, тогава.
– Тип-топ, а?
– Шшт!
– Сега пък защо?
– Хи-хи!
https://www.youtube.com/watch?v=NosaC8ELr00
– Абе то, момичето, добре си пее, че няма нищо хубаво във войната, ма кой ли го слуша!
– Сега пък потопи видеото! Ама и ти си един новатор…
– Нищо не съм потопявал! Аз да не съм противокорабна ракета!
– „Потопен“ е, когато се отнася до текст или картинка, означава „вътре в текста“ – потопена снимка, потопено заглавие и т.н.
– Ааа! Значи пак изноваторствах!
– Пак, пак!
1. Инана Саркис – канадска актриса от български произход
2. Сute / англ./ – сладък
3. Кютюк / тур./ – пън
© Мария Димитрова Все права защищены