22 авг. 2006 г., 16:16

Жар от пепелта 

  Проза
1100 0 1
3 мин за четене

                              -ШЕСТА ЧАСТ-

         След половин час Люк вече бе станал притежател на гипс с най-различни рисунки,които сестрите му бяха оставили като "спомен".В осем часа вече си бяха вкъщи.Уморени и мълчаливи...Вечерята бе досадна и мъчителна за всички...
    -Хайде,милички!Време е за сън.
    -И за приказка!-Карлос си опитваше пони от части да разсее нарасналото напрежение...

                                    *           *           *

          До приказка така и не се стигна.Децата заспаха веднага щом ги завиха с любимите им пухени завивки.Ан и Карлос последваха примера им,но денят беше тежък и двамата не можеха да заспят.Ан усети топлите му устни върху рамото си.
    -Скъпа,спиш ли?
    -Не,опитвам се,но не мога...
    -Аз също.
Устните му отново докоснохо голата й плът.Този път по-настоятелни и дръзки.
    -Карлос,моля те...Остави ме...
    -Защо?Не ме ли желаеш вече?
Обърна се към него:
    -Желая те,скъпи,но не сега...Денят беше тежък...
    -Заради Мишел е,нали?
    -Моля?
    -Чу ме,Андреа!
    -Да,заради Мишел е!Страх ме е...За теб,за децата...Тя няма да ни остави намира,Карлос!
    -Зная и утре ще отида да говоря с нея!
    -Идвам с теб!
    -Какво?!
    -Идвам с теб и това е окончателното ми решение,господин Де`Лавива и Вие не можете да го промените!
    -Дори и ако нашляпам това непослушно дупе?
Засмяха се искрено и от сърце.В погледа и на двамата личеше силна и искрена любов.
    -Дори и тогава!
    -О,Боже!Бях забравил колко си упорита!
Когато докоснаха нейните,устните му все още бяха топли и страстни,търсещи...
    -Обичам те,Андреа!
    -И аз,мили мой!

                                  *         *          *

           Часът беше едва девет,когато се качиха в колата и поеха към офиса на госпожица Андрюс,която работеше като секретарка в една фирма за производство на пластмасови изделия.Влязоха без да чукат:
    -Трябва да поговорим,Мишел!Мисля,че е крайно време!
    -Така ли и за какво?-усмивката й бе цинична и вулгарна.
    -За това,което стори на сина ми,кучко!-Андреа не можеше да се сдържи...
    -А,задето онзи сополанко падна?!-прозвуча циничен смях,изпълнен със злоба и наприязън.
Усещайки желанието й да я разкъса,Карлос притисна Ан още по-близо до себе си и тихо прошепна:
    -Недей!Не си струва...
Макар че той също едва се владееше,гласът му бе спокоен и равен:
    -Да,Мишел,искаме да поговорим за децата и...за нас.Не искам да се доближаваш до Лукас и Анабела!Нито до съпругата ми!Ясно ли е?
    -А ако не го направя?
На лицето му грейна същата цинична усмивка като нейната:
    -Ако не го направиш,ще съжаляваш,Мишел!
    -Но ти не обичаш тази...-лицето на госпожица Андрюс беше изкривено от злоба.
    -Не смей да обиждаш съпругата ми!
    -А ако ти кажа,че я видях в парка с...
    -Моля те,Мишел!Знаеш,че няма да се хвана на играта отпреди дасет години.Нито аз съм Алеандро Сантана,нито Андреа е двадесетгодишното момиче,чийто живот си успяла да съсипеш!
Андреа се откъсна от прегръдката му и се приближи към циничното и нагло същество,което стоеше пред нея.
    -Няма да позволя да се доближиш до децата и съпруга ми!Няма да съсипеш живота ми още веднъж!И бъди сигурна,че съм готова на всичко ,за да ги защитя.Ако искаш да запазиш жалкия си живот,стой далеч от тях!-гласът й беше висок и решителен.
Беше си обещала да се бори в името на любовта си към Карлос и децата.Отиде до съпруга си и жадно впи устни в неговите.Карлос не можеше да помръдне!Никога не бе виждал Андреа толкова решитерна и дръзка!
              След като отдели устните си от неговите,се обърна и дари Мишел с цинична усмивка и ликуващ поглед,който сякаш нашепваше "Той обича мен!"
    -Да си вървим,скъпи.
Излязоха от кабинета прегърнати,макар все още да усещаха леко напрежение.

© Михаела Михайлова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Поздрави, Михаела!!!
    Увлекателно разказваш!!!
    Харесаха ми и пета и шеста част!!!
    Приятна вечер!!!
Предложения
: ??:??