Жена ми много добре разбираше душичката на Мишката. Затова за именния ден му подари кола. Една голяма такава, с доста подробности, бяла, с отварящи се врати, със завиващо кормило и метално купе. Обаче истината беше, че металното купе беше доста тежко, а окачването - пластмасово. Веднага, щом пое подаръка си, за него вече не съществуваше нищо наоколо. - Еееееееееооооооооооооооооо! Ууууууууу! Бръм-бръм.... Обаче... При един рязък ляв завой колелото изщрака и... до там. Жена ми се ядоса, защото откакто му подари играчката нямаше и час. Взе я и я скри в гардероба. Седи си Мишката тъжен на пода и на лицето му е изписана цялата мъка на света. Седи и нарежда: - Не мога да повярвам на очите си! Не мога да повярвам на ръцете си! Да имам кола и да не мога да я въртя... Да имам кола и да не мога да я карам! В този момент едри сълзи ибликват от очите му и той заплаква с цялата си душа. На жена ми й стана хем смешно, хем мъчно. Извади колата и му я даде отново...
!Очаквам следващите...!
Много интересно е наистина!
Без да впримчват вниманието, между другото ей така...а ме накараха и да се смея и да поплача.
Аз благодаря!
До сега не бях попадала на тези "Миньончета", но сега когато ми "излезна късмета" усещането ми се изразява само в една дума:
Възхитително!!!
Поздрави и много
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
След време само те ще ни топлят...
Благодаря!