Мразя я, за всичко, което прави, я мразя. За това, че наранява татко, за това, че капризничи и го командва. Даже съм ù го казвала неведнъж.
Татко си отиде рано от този свят... Липсва ми!!! Упреквах я, че тя е виновна. Крещях ù като луда, бях ù бясна...
Сега тя не е толкова силна и борбена, сега тя е една стара жена и... спрях да ù крещя...
Обичам я и ù го казвам, защото... тя е моята майка, само тя знае как е живяла и аз нямам право да я съдя, а само да я обичам, че ми е дарила... ЖИВОТ!!!
Сега искам да я чуя всеки ден, искам да я имам по-дълго време, защото, докато я имам, аз ще съм нейното дете, най-хубавото на света, въпреки всичко, което съм ù причинила... Забелязвам, че без да искам правя неща като нея, без да искам, но... ген... Какво ли ще кажат за мен моите деца, за които съм готова живота си да дам?! Прости ми, мила моя мамо!
Обичам те, мамо!!!
© Светлана Лажова Все права защищены
Dani51 (Дани Симова): Благодаря ти много, Дани!!!
Ангар (Ангел Чортов): Родителите ни обичат безпрекословно и всичко са ни простили. Сещаме се за това, което сме им причинили, когато нашите деца ни наранят...И си казваме : Колко са неблагодарни, след като за тях сме отдали целият си живот... Същото са правели за нас нашите родители, но...децата имат всичко за даденост.
Никой не се замисля, че един аборт слага край на един живот...просто е можело да не те има. Има домове за сираци, за изоставени деца, но...когато имаш мама и татко, не знаеш, че някой друг би се радвал и на малкото, което на теб ти се дава, а ти капризничиш...
Не съм будна съвест, Ангар, уча се всеки ден да живея, от децата се уча, те са...най-добрият ни учител, ако само имаме повече време за тях, в това забързано време!!!