С моя съпруг често се караме. Щом не можем да стигнем до консенсус и – хоп! – скандал. Подозирам, че повечето хора не знаят какво точно означава това. Ами много е просто: мъж и жена, по възможност съпруг и съпруга, започват да си подвикват обидни и мръсни думички, да ръкомахат, да крещят, да тряскат в пода някоя и друга чиния. Не е желателно обаче да си посягат. Ето това е то семеен скандал. Просто и ясно. Само че напоследък съм изпаднала в голямо затруднение, защото не мога да си обясня едно нещо. Така, приеха ни, в Европа сме. Значи ще трябва да си уеднаквим някои понятия. Например „скандал”. И ето тук е голямото разминаване. Преди време даваха по телевизията английски сериен филм. В една от сериите мъж и жена се готвят за прием. Кавалерът пита съпругата си готова ли е, а тя го моли да я изчака. Той й напомня, че за миналия прием са закъснели с три минути. И, внимание, идва сюблимният момент. Дамата отговаря: „ОМРЪЗНАХА МИ ТЕЗИ СКАНДАЛИ!” Скочих да усиля звука, защото ония направо си шепнеха. И на това ако му викат скандал, халал да им е! Боже, тая ме шашна! Тя въобще няма представа какво е скандал! Ами ако се беше омъжила за моя „тъмен балкански субект”?! Приеми, ресторанти, тоалети, бижута...на-а-ли?! Или по-точно – надали! Дето вика една моя приятелка: по цял ден съм Жануария в кухнята, а вечер - Изаура на кола... То пък един кол нейния пропойник, ама айде... Та затова имам предложение: хората от телевизията да изровят въпросния английски филм, да изрежат епизода със „скандал” и да го пускат като реклама. Най-добре ще е, ако тя върви по време на футболен мач. Само тогава мъжът ми се заседява у дома. И по възможност мачът да е международен, защото на нашите той си виси на стадиона... Трябва да си сверим часовниците с Европа. Еле па моят мъж, дето само знае да цитира Стоичков, в смисъл за леля ти и за майките. Тея цитати имам предвид, не за тия по пресконференциите... дето ги дава. То аз не ги слушам та може и там да става въпрос за родословието. Само едно ме е страх, да не стане като във вица за Бай Ганьо, дето той не научил японски, но японецът бързо схванал как се псува на български...
Аз ако знаете какви скандали правя ,да не се фукам,ама класика!!!Ако има конкурс за най-най-скандал,казвам ви взимам Оскар.Ей,не могат на малкия пръст да ни стъпат.Това ме крепи мене.Искам да ви кажа,че сте невероятни!чета ви отзивите и...ми пълните душата.Възхищавам ви се от сърце!!! И ви благодаря! Уникални сте!!!Всеки един по отделно и всички заедно!!!Откровения,какво да се прави,съдба!
Светле, само не като реклама в мачовете. Аз от такава реклама по време на мач, вече доста години не пия "Каменица". Повярвай, ефекта ще е обратен. Пробвай с новините.
Поздрави!!!
Е тука направо ме заби в земята, Светле!
Тъй де, те да дойдат на живо да видят кво е български скандал, пък тогава да си правят холивудските филми, с едно тире след това обаче-"по идея от България" !!!
Светле аз имах и такъв случай- едва беше дошла демокрацията и вече се ползваха купешки думи, един, който нямаше как да се защити на едно -забележи наше скандалче, рече: Ей, ша тъ убидя дъ знайш!Спонсор със спонсор такъв!
Та какво ли не грее отгоре - я слънце, я простотии.....
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.