Огледай се! Да ти, огледай се добре! Не виждаш ли всичката тази красота, всичката тази прекрасна и жива глъчка. Животът е в разгара си, толкова буен и интересен, а ти си седнал и самосъжаляваш всичките тези мрачни минали спомени. Не се връшай назад, недей да мислиш дали си постъпил правилно. Вдигни глава и остави милото слънце да погали лицето ти. Мръщиш се, виждам. Така е, заслепява те, но в същото време е и толкова топло, и желано. Сега разбираш, че и в любовта бе така. Боли, когато, заслепен, не виждаше тази болка и отчуждение. Не виждаше, погълнат от сладката забрава на топлината на твоята собствена обич, обич, която даваше без мярка. Съжаляваш сега - недей! Виждаш слънцето, нали? Толкова самотно там, горе... Но направило своя избор, да дарява останалите, всички останали със своята нежна топлина и загърбило самотата си. Но то знае, че ние го обичаме и продължава да ни дарява с усмивка всеки ден. Като го погледнем и знаем, че денят ще бъде красив и изпълнен с желана светлина. Можеш и ти да бъдеш такъв, нали? Можеш все още да се усмихваш, да създаваш толкова красота само с един малък жест. Ето, видя ли?! Продължавай да се усмихваш, защото там някъде е тя, която чака да срещне тази толкова изстрадала, но вече силна усмивка. Ще я срещне и ще се слее с нея в най-красивата и желана целувка...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.