3 сент. 2024 г., 11:53  

Вече са по един през километър 

  Проза
163 4 5

Столетницата е в състояние на клинична смърт. Последните отрепки и бандюги в нея лелеят някакво обединение, но електорат не се виде от нийде. Червени бабички и дядковци мрат като мухи. След бат Стефко-Деянов - емблемата на Партията-Майка, днес взел, че си отишъл и чичко Гарелов - лека му пръст. Видно ченге и сътрудник на КГБ, той също се угояваше на червената хранилка. Полковник Гарелов държеше Панорама - предаване за масова дезинформация по Националната телевизия. С подобни предавания комунистите промиваха мозъците на електората. Нямаха нужда от лоботомия. И както е казано - "ако искате република, не бъдете публика!" Да, ама не, направиха ни безмълвна и безропотно търпелива публика. Но червените кретени ще сдават все повече и повече, от ден на ден, "докле изчезнат най-подир съвсем". Все едно не ги е имало никогиш. Нямало го е Дядото, нямало го е сеньор Гочо Димитров, нямало го е чичо Васко Коларов, нямало го е и чичко Вълко. А за Тато ще си спомнят само онези, на които той раздаде апартаменти. И комунистическите подлоги ще изчезнат яко дим. Така е предречено още във време Оно!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • България по конституция е национална държава. Ще рече една нация живее на тая територия.
    И също така обитават много етноси. Почти всички ги знаем кои са.
    Преобладаващият етнос е българския.
    И не знам, и знам, по какви причини ние с извратено удоволствие се делим на каквото се сетим . Ние, Българите. Имам приятели турци, евреи, арменци, цигани. Най- дибрият ми приятел е метис. Потомък на българи и цигани. И всички тия етноси освен нас са единни , сплотени. Ако единия е закъсал- помагат му. Но не се делят.
    А ние . ..се делим . И се мразим. За всичко. По партийна линия. По фенска. По квартална. По това , че аз пия уиски, а ти водка, а оня селянин - ракия.
    И докъде я докарахме с това делене.
    До под кривата круша. Ама там , пак проблем. Някой я е отрязал.
    Не съм комунист. Не съм социалист. Не съм демократ. Републиканец, маоист, путинист...и каквото се сетите.. аз съм просто човек. За съжаление, може би
  • Благодаря за интересните коментари, Слав, Никола и Иви. Благодаря и на поставилите в Любими!

    Иви, права си за Гарелов. Той не беше злобно, а симпатично ченге.
  • За мен Г- н Иван Гарелов беше интелигентен и сърцат човек. Светъл да е пътят му.
    За другарката Нинова не бих написала нищо подобно.
    Човек трябва да е сляп и безкрайно заблуден, за да не осъзнае колко силна може да бъде разрушителната мощ на необузданата алчна посредственост.
  • Поздрав, Младене!
  • Долу ръцете от другарката Нинова. Има още малко работа!
Предложения
: ??:??