Акордеонът свири. В главата ми. Звукът му се смесва с туптенето на дъждовните капки, които се пръсват в цимента. Неизвестни френски мелодии са завладели ума ми. От онези. Които звучат еднакво. Които ухаят на вино и на стари, черно-бели филми.
Надвесила съм се от терасата. Искам да съм дъждовна капка. Да полетя за миг и да се разбия в цимента.
Или да намокря един миниятюрен милиметър от листенцето на някое дърво. Или храст.
И да ме освети уличната лампа, за да заприличам на парченце кристал, кацнало сред лъскави смарагдови листа.
Или да се плъзна по иглите на някой от кактусите на баща ми.
Какво ли е да си дъждовна капка върху кактус? Или по-точно - кактус, изненадващо навестен от дъждовна капка?
Надвесила съм се от терасата. Чудя се, дали капките, които потъват в косата ми, блестят. Поне за миг в нощта. Осветени от уличната лампа.
В ума ми нахлуват други мелодии. От онези. Които се раждат, вдъхновени от туптенето на падащите дъждовни капки.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.