Потомка на Ева. Дъщеря на Ра. Сестра на змията. Богиня на нежността. Просто - Жена. Възхвалявана и хулена, обичана и мразена - това е Тя - небесен ангел и проклинан демон. Загадъчен рицар воюващ с единствената непобедима армия в света - тази от чувства. Още от преди времето на Клеопатра тя постига всичко което пожелае със сърцето си, смърт или рождество. Осъдена от природата да изглежда беззащитна, тя ревниво крие в себе си неподозирана свещенна сила, която й дава привилегията да остане нереална в бруталността на битието. Създадена, за да живее в един толкова мъжки свят, подобреният вариант на Адам съчетава всички крайности присъщи на човешката раса. Само Тя - Жената съумява да коленичи и да остане велика, да се смее през кървави сълзи и да плаче със солени от радост очи, да презира с целувки и да обича до болка през рани. В нейната усмивка се крият пламъците на Ада, в сълзите й - въздишките на Рая. Покорявайки се - тя завладява, предавайки се - побеждава. Осъдена от Създателя да бъде актриса, за нея живота е вечен театър, в който безмилостно пресътворява образи, овладявайки до съвършенство мъчителното изкуство наречено... Жена. Единствената - тази с най-жестоката присъда - да бъде ранима и безмилостна, чувствена и горда, молеща се и погубваща. Тази с най-вълшебния дар която единствена знае как да даде на света такава власт над себе си, че да го покори. Това е Тя - неповторима дива орхидея - Жената - плът от Вазовата Рада и циганката на Равел.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.