В началото те гледах злобно и враждебно и сега се случва понякога така. Това е, защото съм расла сама. Каот вълк-единак съм била. Злобна и хапеща всеки, който посмее да ме доближи. Не вярвах, че има и други от мойта порода. Мислех, че съм ЕДНА, появила се някак незнайно защо. Получавала обиди и рани постоянно, намирах лек срещу това. Просто мачках всичко и не правих на никой евала. Може да съм срещала и ХОРА, но като се замисля - нали за да съм такава, са ме направили ТЕ така!? Живеем в свят суров! И всеки е готов да хапе и да се озъбва за низки цели и никога, никой, на никого да дава любов и доброта. Тврдим, че сме Хора, а не е така. Като животните живеем. Има и лисици, и зайци, и мишки... Вълците са малко, или ако ги има, така се спотайват, че трудно се откриват. И ето...! Стоиш сега пред мен, озъбен и вбесен незнайно на какво и първо през ума ми ми минава и събужда онзи злобен, хищнически поглед и устрем да те смажа, стъпча и подмина, но... Не мога... Когато те срещнах, аз те обикнах и то така, както обича само див единак. Не знаех, че тази обич ще ме накара да склонявам глава! Сега разбрах! Аз съм жена и съм по-силна! И кой, кажи, ако не аз, не прекланя глава? Нали аз се грижа за теб и за всичко това? Спри някой път беса и гнева и злобния поглед. Погледни после очите ми. Навътре, надълбоко... ще видиш душата ми. И ще видиш себе си. Ще видиш, че не съм ти враг... та аз те Обичам. Забрави ли??? Толкова много си приличаме, че сме като единаци-близнаци . Не забравяй това! Обичай ме и се смирявай за мен. Само така ще имаме сили за другите!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.