12.03.2010 г., 21:10 ч.  

И аз така си мислех! 

  Есета » Други
4424 0 8
1 мин за четене

                               И АЗ ТАКА СИ МИСЛЕХ

 

И аз си мислех, че животът ще е като разказване на розова приказка - но от живота ми  станаха едни приказки, дето не са за разказване, а и розовото го биха до посиняване...

 

И аз си мислех, че ако дадеш, ще получиш - но в днешно време никой не дава без надлежното обезпечение, а за получаването - и за него трябва повторно даване...

 

И аз си мислех, че ако паднеш, някой ще ти подаде ръка - но от толкова крака вече не виждам слънцето...

 

И аз си мислех, че ако искаш  силно нещо, ще го  получиш - но ще го получи не тоя, на който му се иска,  а само тоя,  на който му стиска...

 

И аз си мислех, че всичко си има граници -  но винаги откривах, че абсолютно след всеки предел има нов предел...

 

И аз си мислех, че каквото посееш, това ще пожънеш - освен ако някой не те е изпреварил в последното...

 

И аз си мислех, че всеки проблем си има разрешение - но докато го открия, разбрах, че всеки проблем си има и 101 усложнения...

 

И аз си мислех, че нещата си идват с времето - Е, времето дойде ......... Следващият път като дойде "нещо", няма да питам дали му е времето...

 

© Мирослава Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами да!
  • АА ! Уникално е просто. Трагикомедия - много ми хареса. Иронията стои идеално . Изобщо .. нямам думи .
    Поклон !
  • Да Страхотно е и наистина за жалост такъв е животът.Дано някой ден да видиш слънцето без да има пречки пред теб :D
  • Страхотно е!
  • ТУШ!!!
    МНОГО ЯКО, МНОГО!!!
    А аз продължавам да си мисля...
    Докога ли
  • Е, времето дойде, ама си беше забравило "нещата".

    Разсмя ме!
  • Прочетох и твоето есе , колко си права.. Човек е наистина висок, само когато подава ръка, а не когато използва краката си. Знай слънцето ще изгрява за теб,ще намериш подходящите хора, просто повярвай..
  • Много ми харесва!Няма друго какво да кажа
Предложения
: ??:??