Мъжете също плачат, нещо повече, мъжете също трябва да плачат. Този рефрен вече се пее и в мъжките тоалетни.
------------------
По-добре сляп, отколкото неспособен да има сълзи – рекъл кьоравият. По-добре просълзен, отколкото сляп – донадил ревнивецът.
------------------
Сълзите са най-ефектният грим. И единственият, който не трябва да се трие.
------------------
Мъжете плачат, когато са унизени, жените, когато не са успели да унизят.
------------------
Възможно ли е толкова хора да плачат, поради единствената причина, че някой несправедливо ги е навредил и в същото време, все още да не сме чули, че някой пее от радост, защото друг плаче, понеже не е смогнал да наложи своята несправедливост.
------------------
Рогатият разказва, че никой не изстрадва самотата си, тъй както самотната жена. Затова я навестявал през вечер, за да я утешава със сълзи.
------------------
Мъжете обичат жените да плачат, това е грозен инстинкт. Но ако една жена плаче, заради друг мъж, това ги убива.
------------------
Да, съществуват сълзи, които не са преднамерени, но обикновено те се пестят – твърде нерентабилни са.
------------------
Дете ми умря – проплака една женица, а аз знаех, че тя е бездетна. Мечтите ми се провалиха – просълзи се един старец, а бог дълго му се чуди, как винаги се събуждаше по обед и така не успя да види, нито един изгрев.
------------------
Когато алхимиците дестилирали сълзата, се удавили. Днес химиците са откърмени с тоя урок и затова дестилират всичко друго.
------------------
Да плачеш не е порок, порочно е да се чувстваш жертва, докато плачеш.
------------------
Ние говорим твърде много за сълзите си, като за някаква ценност, затова и щастието ни се струва толкова далечно. А защо не и толкова чуждо, неприсъщо. Дори нежелано.
------------------
Кой плаче повече – попитали веднъж миряните мъдреца – жените или мъжете? Аз – отвърнал мъдрецът, а очите му били сухи.
Тогава жените стиснали “аза” още по-силно, а мъжете го коронясали повторно.
------------------
Сълзите са мое право – ревнал меланхоликът – бих убил, заради тях. Жените потвърдили, защото го разбрали. Убийството е мое право – засмял се престъпникът – бих плакал, ако ми го отнемете. Жените го заклеймили, но и него разбрали. Да разбирам е моя съдба – рекъл мъдрецът – тя е тежка, но аз я приемам. Жените го убили, а после плакали за него.
От всичко това мъжете не се поинтересували и дори не разбрали за него.
© Едуард Кехецикян Всички права запазени