28.11.2008 г., 21:07 ч.

Искам да си капарирам щастие, Животе! 

  Есета
1151 0 3

Колко струва? Една минута, две, три... в каква валута? Плащам в брой. Бих искала да капарирам малко време щастие! Поне за кратък миг да знам, че съм собственик на вид усещане. Животе, защо не обявиш цена? Нима усещаш страх, че всички ще си купим? Та ти нали търгуваш често с нас? Продаваш нашите емоции, предаваш чувствата ни, убиваш илюзиите ни човешки. Постъпваш некоректно! Ти сив си кардинал! Погубваш просперитета наш! Потъпкваш нашите права, ограничаваш нашите слова, Ах, ти, животе. Бъди любезен! Естетика и етика от тебе искам! И ерудиция в огромни дози!

© Десислава Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Искаш - ама няма...
    И в склада няма!!!
    Набави си го сама...
    Това е едно от главните правила на съществуванието.
    Както си го подредиш живота - така и ще го живееш!
    Така че - съгради си го!
    Весели празници и честита Коледа, млада девойко!!!
  • Цената на истинското щастие е извесна-промени себе си така,че да живееш според закона на природата. Единственият основен закон е ЛЮБОВТА.
    За да го направим трябва първо да го осъзнаем и да го почувстваме-да се събудим.
  • ... и животът се съгласява на сделката. А знаеш ли, на кое гише да застанеш, за да си получиш стоката?
Предложения
: ??:??