Не зная, Мойра! Според мен не е заразна! Просто една страна, подробност от живота! Втората му страна! Нали Ян и Ин са едно цяло!
Благодаря, че ме четете!
Благодаря още веднъж, но нека, ако искате - да пренесем своя разговор някога в ICQ. Зная, че ще има какво да науча от всички вас! Убеден съм! Приятна вечер!
Вили, за теб имам впечатлението, че си безкрайно чувствителен и деликатен човек! Всичко, което е около нас е способно да ни нарани. Всичко! рози сме, някой червени, някои черни, други сиви - някои с претенции да са Винаги бели. Все едно - още сме в градината на света. В танца на цветята. Какъвто и да е той, дори стъпките да ни се спъват, дори някой да избързва, Нека танцуваме заедно! Та дори и да ни настъпват!
На Изток казват: "Животът не е добър или лош,той е подробен".Тогава да забелязваме повече подробности! Благодаря, че сте го прочели!Много ценя и това, че сте се замислили! Значи поне това е имало смисъл да напиша!
Вили, нека красивото бъде забележимо сред грозния пейзаж, нека живото цъфти на фона на угасналото, нека доброто бъде крясък на фона на злобното шушукане. Благодаря ти, че с толкова малко думи, постави толкова много размисъл.
Благодаря, че сте го забелязали и прочели!
Венец, не е стих, а само почувствана малка подробност в нашия живот! Без претенции за каквото и да е друго! Благодаря, на всички, които са го прочели!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Поздрав и усмивка.