Въпреки че съм жена, понякога и аз не зная? Оказва се, че жените искат един и същи мъж. Да, невероятно звучи, но е истина. Той трябва да е красив, млад, богат, материално подсигурен, да е внимателен, отзивчив, галантен, разбиращ, секса с него да е зашеметяващ и едновременно с това да е и лошо момче. Темата за лошите момчета е доста дълга и затова аз ще засегна само части от нея. Повечето жени наистина си падаме по лоши момчета. Това е безспорен факт. Проблемът е, че накрая се женим за добрите. Оказва се, че сме като мъжете - те си падат по курви, но се женят за девственици. Лошите момчета са непостоянни, арогантни, избухливи, несериозни и въпреки това ние се влюбваме точно в тях. Това е като при лова. Колкото повече бяга еленът, толкова повече ловецът се амбицира да го настигне и отстреля. Оказва се, че почти целият ни живот е едно ловуване и, разбира се, трофеят е най-важен. По добре да имаш 1-2 кожи от тигър, отколкото 20 кожи от зайци. И в този ред на мисли, всяка жена се стреми по всякакъв начин да вземе поне 1-2 трофея през живота си. Някои от нас имат по няколко наистина редки екземпляра в колекцията си, но болшинството имаме само зайци. Жалко е, но е така. Връщам се на въпроса с лошите момчета. Те наистина са страхотен трофей, но за кратко. Търсенето е голямо, а предлагането малко. В момента, в който направиш една малка неволна грешка, и си аут. Поредната жена се появява в компанията на твоето лошо момче. А навън има толкова мили и добри момчета. Е да, не се държат грубо с теб, не карат бързи коли, не те водят в скъпи заведения, но пък са толкова нежни и внимателни. Проблемът е, че тях ги забелязваме чак накрая. Чак тогава, когато сме сами и зарязани за пореден път и това какво искаме, вече няма значение. Примиряваме се се с наличното. Имам доста мои приятелки, които все още се впечатляват от външен вид и имотно състояние, но уви, това не е гаранция за щастие. Една моя позната казваше – по-добре да плачеш на задната седалка на мерцедес, отколкото на предната седалка на опел. Да, може би е права, но външния вид и богатството не значат нищо в повечето случаи. Била съм и от двете страни и мога да ви кажа, че няма разлика. Богатият мъж не чука по-хубаво от бедния. Разликата е в това, че единият те води в хотел, а другият у тях и при богатия вероятността да те зареже е почти 100 процента. Наистина понякога е важно уважението, разбирането, сигурността. Според мен най-важното е мъжът до теб е да е забавен, да прави всеки един твой ден празник, като го видиш, да чувстваш трепет и вълнение. Това е достатъчно, за да си щастлива и вече да знаеш, че си намерила това, което искаш. Всяка от нас минава през различни етапи – връзка с неподходящ за нея мъж, голяма и трагично завършила любов, скучна и спокойна любов, но накрая всяка жена разбира какво всъщност иска и за какво е мечтала до сега. Важното е какво тя какво предлага и какво се предлага в момента на пазара. Така че, както казва една моя приятелка, подредете приоритетите си внимателно, помислете какво вие може да предложите и със сигурност вече ще знаете какво искате. За моя огромна радост, макар и късно, разбрах какво всъщност искам и си го намерих. Но това не ми пречи да чета менюто и да участвам в лова. Все пак съм жена. А лошите момчета са толкова неустоими и привлекателни. Надявам се и след години броят на трофеите ми да се е увеличил. Знам какво искам и го намерих, но пък знам и какво бих искала занапред. Желанието е вечно.
Успех в лова!
© Катя Дионисиева Всички права запазени