2.11.2007 г., 14:11 ч.

Окрилено 

  Есета
1256 0 3
2 мин за четене
Окрилено
На Калин, Десо и нашата си котка

Събуждаш се и нещо топло, весело струи от теб. Усмивка и решение да си изкараш прекрасен, нов ден. Почти няма спомен от Вчера. Синдромът Вчера отшумява сутрин, когато слънцето гали проскубаната ти коса (нова прическа в опит да намериш ново себе си, което да обикнеш и другите да обикнат) и дори когато студът напомня за идващата зима. Сутрин всичко е красиво или поне, когато решиш да не закъснееш за училище, да не изпуснеш пак автобуса, когато слушалките на МП3-ката работят и любимата песен свири в ушите ти, заглушавайки сънливостта и Вчера. Онова Вчера, когато не чу алармата и всичко се прецака. Не, днес всичко ще е красиво. Странно. Не е по-различен ден от Вчера, но все пак нещо те кара да си сигурен, че ще е хубав ден. Пееш си някоя песен. Няма значение коя. И тъжните ти се струват весели, просто искаш да пееш. Каквото и да се случи в този ден, то ще е прекрасно, само защото знаеш, че някой те обича, или пък защото обичта съществува като цяло, или просто заради слънцето, заради облаците, локвите, тревата, заради кварталната котка... Заради спомена от деня, в който я забеляза и я погалихте за първи път. Заради самия факт, че я забеляза. Да, преди не ги виждаше... котките. Смигваш и й махаш за поздрав. Нищо, че ти напомня, че Него вече го няма. Няма тъга, даже лека усмивка минава по лицето ти, просто защото мислиш не, че Го няма ами, че ще се върне след месец-два. Вървиш си бодро и обрулените физиономии на хората около теб ти се струват някак излъчващи щастие даже... Прекрасен ден! Като се замислиш защо е толкова прекрасен, ти става леко смешно.. Един разказ прочетен, една котка и един приятел... Двама...
Усмихни се! Денят ще бъде хубав! Не за друго - това ти беше любимата реклама и не можеш да си обясниш защо спряха да я дават... Просто имаш нужда някой да те уверява, че денят ти ще е хубав. И новините обичаш да гледаш. Накрая все нещо мило казват. Даже си имаш традиция: и ти им пожелаваш всичко добро. Може и да е странно. Не ти пука. Днес ще бъдеш щастлив.






Специални благодарности на Калин, който често ми напомня, че денят ми ще бъде хубав.
Вдъхновено от “Писан те обича”  http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=49491









© Мери Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ХАхаххаха (:: Ми закаснявах така или иначе... (:: Пък споко, скоро/или не толкова скоро/ съвсем няма да съм единствената/една от двете/плюс тебе - три//, които са го чели :P И си чакам тирадата (::
  • Точно ти ли го прочете, бе? Damn :D
  • Оптимистично... (:: Чак странно, като знам, че е писано от теб. И на нещо такова какво може да бъде отговорено, освен:
    Детят днес ще е прекрасен! [;
    Ysmiffki!! [=
Предложения
: ??:??