Разкръстването – практическа страна
Когато сме узрели да ОСЪЩЕСТВИМ тази идея за разкръстването, като идея за ОСВОБОЖДАВАНЕ от една заробваща, наложена от детството и съдбата система, когато имаме достатъчно сили да поемаме отговорност за себе си, когато ни е омръзнало това БЕЗПЪТИЕ на досегашното вяло и скучно битие, ТОГАВА сме се приближили вече до осъществяването на нов слънчев и величествен път, на който началото може да бъде РАЗКРЪСТВАНЕТО.
Будимир /по това име ще го намерите с нета/ в книгата си „Последняя жертва епохи“ дава идея и път за разкъстване. Аз ще ви дам тук НЕЩО подобно.
Препоръчва се да се отиде на отдалечено от влиянието на системите, от цивилизацията место – до вода, до река или езеро и да се отиде с асистент, придружител или жрец, но и сведущия човек – жреца – изпълнява ролята само на НАПЪТСТВАЩ, но не поемащ лична отговорност – ненамесващ се в САМОСТОЯТЕЛНИЯ акт на саморазкръстването. Да се отиде преди ЗАЛЕЗА или при изгрева на слънцето, като ПОВРАТНИ точки в природата. Да се носят или съберат съчки, дърва за огъня и да се накладе огън. Придружителя да го поддържа.
Разкръстващият гледа Слънцето и го моли: „Слънчице /боже Хорс/ премахни от мен КРЪСТА и ми дай СИЛИ да намеря пътя си.“ И после с длани към слънцето го гледа достатъчно дълго ТАКА, че слънцето да го погълне, да го привлече и да го изпълни със светлина, да го отмие от последствията на кръста и ДА му даде сили да вижда път, някаква нова Цел. Когато слънцето го пусне, т.е. като ПОЧУВСТВА, че има вече достатъчно гледане и слънцето не го държи, тогава човека ляга на земята с ДЛАНИТЕ надолу и моли Земята за същото: „Майчице мила земя ВЗЕМИ кръста ми и ми дай сили да намеря пътя си“. После си представя как земята взема последствията от кръста и му дава СИЛИ. Земята го привлича първо и после го пуска…
Приближава се до реката, до водата и с насочени към нея длани казва: „Водице отмий от мен кръста и ми дай сили да НАМЕРЯ пътя си, моята жизнена цел.“ После се потапя във водата и излиза от нея, стои известно време; приближава се с длани към огъня и се обръща към него с думите: „Огъне, изгори кръста ми и ми дай сили да намеря ПЪТЯ си.“ Стои така до огъня стоейки или клекнал или седнал. Когато постои известно време поема два пъти въздух и моли въздуха по време на задържането, стихиала Ваюмн: „Ваюмн /мили въздух/ дай ми сили да ОСЪЩЕСТВЯВАМ пътя си в ДОБРО здраве.“
Следва ОТБЛАГОДАРЯВАНЕ. „Мило Слънце, благодаря, че ме освободи от кръста и ми даде сили да НАМЕРЯ пътя си.“; „Майко Земя, благодаря, че взе кръста ми и ми даде сили да намеря ПЪТЯ си.“; „Водице, благодаря, че отми кръста ми и ми даде сили да намеря пътя си.“; „Огъне, благодаря, че изгоря кръста ми и ми даде сили да намеря пътя си.“; „Ваюмн, благодаря ти за силите и здравето, които ми даде…“ Поемаме ОЩЕ два пъти въздух и задържаме. Седим после с асистента си /жреца/ известно време и мълчим или обсъждаме състоянията, които сме преживяли…
Обръщам внимание пак на ТОВА, че разкръстването е САМОСТОЯТЕЛЕН и отговорен акт, който се извършва САМО от самия разкръстващ се. Той се ОТКАЧА от егрегора на Йахве-Амон, от системата на християнството и се присъединява към Природата – Слънцето, земята и може да иска съдействието на Велес или друг ведически бог, които както съм казал при изложение на идеята и концепцията на разкръстването, са ПЪРВОНАЧАЛНИ реалности – енерго-информационни централи в човешкото тяло и в Космоса… Аз почитам Хорс /слънцето/, Велес и Земята, както и другите стихии, като източници на енергия. И особено важно е да се ИСКА съдействието на Предците, които са РЕАЛНА сила и законен източник на благословение. /А благословение и благоволение може да дава НЕ САМО бог, а всеки източник на светлина и съзнание./
И, накрая, НЕ смятайте указания ритуал строго задължителен в последователността и използваните думи. Важното е, търсете освобождаване било от християнството /кръста/, било от други заробващи системи; търсете, искайте СИЛИ от стихиалите и мислете да намерите ЦЕЛТА и целите на вашия живот. Смело поемайте отговорност и помнете, че човек по начало си е почти божествено същество и натам върви – чрез еволюция към божественост, макар че и деградация му е присъща все пак… Поздравявайте Хорс всеки ден и го молете без колебание да освети и благослови делата и пътищата на вашия ден.
Същия ритуал, показан тук за разкръстване, МОЖЕ да бъде приложен и за ДРУГИ цели, когато ни трябва енергия от указаните източници; и ТОЗИ ритуал може да бъде извършван и медитативно т.е. ВЪОБРАЖАЕМО, но е задължително това да става в СПОКОЕН час, много сериозно, делово и тържествено, за да се постигне РЕЗУЛТАТ.
Лесничея 20.07.2013 г.
© Леснич Велесов Всички права запазени