17.02.2011 г., 20:42 ч.

Размисли за живота - 2 

  Есета
1999 1 0
1 мин за четене

РАЗМИСЛИ ЗА ЖИВОТА - 2

 

 

             Животът е пътуване през времето и пространството. За едни по-кратко, за други по-дълго, по-леко или по-тежко, в зависимост от това какво сме заслужили. Защото в живота няма случайни неща и каквото и да казват атеистите, нищо на тази земя не би могло да възникне от само себе си. Погледнете красивите шарки на някоя дневна пеперуда като махаон или дневно пауново око и кажете, такава красота и симетрия може ли да възникне от само себе си!

      Зад всичко стои разум и във всяко нещо е вложен смисъл.

      И така, човекът преминава от живот в живот, като прави и добри, и лоши неща, пада и става, учи се да живее. И от това как сме постъпвали в даден живот се определя, до голяма степен, следващия. Затова малки деца, които не са имали време да направят големи и непоправими грешки, си отиват от този свят, без да са имали възможност да опознаят живота. И това  не се дължи на безмилостната игра на невидими сили, а на закона за причината и следствието.

      Но животът ни не е резултат само от нашите собствени дела в миналото, а се влияе от постъпките на нашите родители, както и от делата на народа, към който принадлежим  в момента. Съвкупността от тези три елемента е нашият живот. И ако искаме да спрем порочния кръг, в който се въртим, трябва да послушаме вътрешния си глас, сърцето си, а не да повтаряме грешките на роднините си и заблудите на народа си. Да не се страхуваме да бъдем себе си и да търсим истината.

     Да не забравяме обаче, че има и такива хора, които самоцелно се стремят да нарушават правилата, като си мислят, че по този начин са оригинални. Правилата и законите сами по себе си, в по-голямата си част, са добри и ние не трябва да ги отричаме, само защото смятаме, че ако ги спазваме, облагодетелстваме една или друга управляваща сила.

     Пред истината и справедливостта ние отговаряме всеки поотделно.

 

Селена Ревитано

 

© Ренета Панкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??