20.07.2007 г., 9:19 ч.

Шепотът на сърцето 

  Есета
2125 0 3
1 мин за четене
 

Шепотът на сърцето


Любовта... Във всяко едно нещо се говори за нея. Като примери са: стихове, романи, песни и други. Тя винаги се описва като най-величественото и най-святото нещо...

Казват, че първото харесване е най-хубавия момент в един живот. И е така: ти усещаш всичко със сърцето си, като искаш да го споделиш. На всичко си готов, само и само, за да си с любимия/ата. Бяха ми задали един въпрос: "Какво е да чувстваш обичта, да си влюбен?" Не успях в дадения момент да отговоря на този въпрос. Но се надявам тези, които търсят отговорите на тези въпроси, след този прочит, да си представят какво може да е тя.

Една истинска любов не може да се опише, защото няма толкова мили думи в Българския език, но и същевременно тежки за сърцето. Като казах „тежки", се сещам как може едно момче/момиче да страда от това изпитване. Болката,  която се изпитва, е несравнима. С всеки един ден тя става голяма и голяма, която трудно се преглъща. Най-тежко е, когато обичаш, а той/тя не те обича. Тогава се чустваш изгубен, а понякога, че живота ти няма смисъл. И в основата на радостта и тъгата, стои една нещо, наречено Любовта.

Но все пак не трябва да се бъркаме с подобни чуства... Например: Ти си в 4 или 5 клас, тогава каква любов може да изпитваш към даден човек? Никаква. Според мен, тя може да се почувства  истински, след 7 клас, като тя няма край...

Едно ще кажа, изпитайте я - няма да съжалявате за нищо. Но не си играйте с нея,  не знаете какво причинявате на този, който найстина ви обича...

© Симион Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви...
  • Ако наистина си на 13, то още повече ме озадачава никът ти в съчетание с темата и мнението. Хвърляш ме в размисъл. Това е добре. По отношение на становището за най-доброто време да се влюбиш мога да споря, но всеки има право на мнение. Построяваш словото правилно, една препоръка с най-добро чувство: малко повече чувства и разкрепостеност, емоция при писане на есе, особено при тази тема. А сега очаквам да последват още, които въобще няма да ме затруднят да усетя как бие сърцето ти, как се вълнува. Та любовта е това! И писането е това!
    Поздрави и добре дошъл!
  • Прав си за това което казваш. Самата аз съм влюбена в човек, който всеоще не ми е отговорил със същите чувства и затова страдам. Но вярвам, че БОГ е приготвил някъе там и за мен подхудящия човек, който няма да ме кара да страдам, а с който ще съм щастлива.
Предложения
: ??:??