Не ме буди, слънчице! Аз не искам да те виждам вече сутрин. Иди и него събуди. Сега той има нужда от светлината. Не ме топли, слънчице! Аз вече не искам да ми бъде топло. Иди и него ти стопли. Сега той има нужда от топлината. Недей да светиш, слънчице! Напразно е, безсмислено дори... Този, който трябва да те види сега, лежи и гасне призори. Съживи го, слънчице! Освети малкото останали му дни... Покажи му, слънчице, че животът не е само потъпкани мечти... Припомни му, слънчице, припомни му слънчевите дни... Припомни му как изглежда твоята усмивка, припомни му нашите слели се съдби. Все още ме обича, слънчице, а и аз не мога да обичам друг. Но мракът ми го взима и този факт раздира мойта плът. Дойдох от края на света, дойдох да го обичам за последно. Дойдох, за да съм с него, слънчице, завинаги... и още само ден. Той обичаше живота, слънчице, обичаше да гледа балкана. Обичаше мириса на гората, слънчице, и да слуша реката. А сега гасне, гасне и проклина тъмнината. Той обичаше те, слънчице, обичаше и светлината... Да, обичаше те, слънчице, ти тайничко на любовта ни беше стража. А сега се моли, слънчице, със сълзи на очите моли за пощада. Изпрати го, слънчице, изпрати го в царството на божествата. И пази ми го, слънчице, там... близо до теб в небесата...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.