Днешният свят е съвсем различен от този в миналото. Има както своите плюсове, така и своите минуси. Има хора, които искат да се развият за в бъдеще. Има и такива, които не се интересуват от настоящето.
Принцовете на съвременния свят - това са всички добри, мили, богати хора, които са готови да направят всичко за страната. Например богатите, които подпомагат домовете, болните хора, дават пари на бедняците и се интересуват от света, които ги заобикаля! Те са мили и не ги интересува колко пари ще дадат. Желаят само да са за някого, на когото са му нужни. За съжаление в днешния свят тези хора се срещат много често. Рядко ще видим човек, който се интересува поне малко от другите... Не мисли само за себе си, за богатството си и за това какво предметно нещо ще купи с тези пари.
Просяците - това са хората, които не са бедни, но нито толкова богати. Те не могат да си позволят лукс или нещо скъпо. Те живеят ден за ден. Радват се на живота. За тях вчерашният ден е минало. Някои от тях също подкрепят децата от домовете, болниците, хората от улиците, въпреки че знаят, че с трудност изкарват прехраната си за тях и семействата си.
За съжаление това е съвременният начин на живот на хората.
Юли 2008 година