2.07.2008 г., 12:48 ч.

Творецът 

  Есета » Лични
2695 0 0
1 мин за четене

Творецът
 

Душата му копнее за светлина, за вдъхновяващо опиянение. Самотен е, бленува да открива нови хоризонти, а защо не и за една магия, която ще го отнесе в непознати светове, където душата му, изчистена от задръжките, застава истинска, сияйна в стремежите си, а  ритъмът на сърцето му отмерва трепета от чувството да създава, да разкрива  пред света крехките си мъдрости, които започват с откровението за -  Щастието да твори.
          То е в срещата със съвършенството. Празник е да го открие, несравнима   наслада е да го докосне със сетивата си, блаженство е да го пресъздаде върху бялата хартия или платно, за да оживее превръщайки се в божествен танц към красотата.
        Горящ в трескаво вдъхновение,  той споделя с хората порива от чувства, които вълнуват сърцето и душата му. Опиянява се от мисълта, че подарява свят, който другите не могат да създадат. В това е неговата щедрост. Това е пътят на дарения да създава, на дарения с талант. Изкуството да се твори е мисия, себеотдаване, пренасяне в жертва на нещо свято, възвишено и вечно!

© Пенка Обновенска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??