Исках да ми кажеш всичко,какво чакаше не зная. Може би да те забравя като си мислеше,че ще ми е по лесно без твоето сбогом. Може би да се превърна в море от изплакани сълзи?! И тогава?Не те забравих,но изплаках море от сълзи за теб. Море,което започна да пресъхва.Море,което все мълчи.. Попитах те "Защо?",но отново скри къде сгреших. Изминаха 4 месеца в очакване. Признаваш ли,че ти сгеши? ПРизнаваш ли,че ме измами? Признаваш ли,че бях за теб поредна авантура? ПРизнаваш ли,че ме искаше само за да върна щастието в дните ти? ОХ.. Измъчих се достаточно!Всеки ден се обвинявах и самосъжалявах,а виновника си ти! Плаках денем,плаках нощем,но въпреки всичко искам да си с мен! Ледът би преминал без думи,както до сега.. Само ме погледни и кажи с очи "желая те". Ще съм готова отново да те пазя от тъгата. Как искам да ти кажа,че живота си ми ти! Късно е да ти го докажа.Отиде си преди да успея да го изрека. Отиде да следваш друга мечта. Ти вече си спомен,които още ме боли. За мен живота свърши оттогава,а за теб......ЗАПОЧна.
Димитрина, просто като чета останалата част от произведението ми е ясно, че ти можеш!! Можеш със свой думи и затова не е нужно да се копира! А що се отнася до чалгата - аз също я слушам 24 часа в денонощието, но това е друга тема...И въпреки това го оценявам, защото личи, че е написано изживяно!!
патенцето Сложила съм тая част от текста на Магда,защото се вързва.А пък За Милито наистина е леко преовеличето,в смисъл,че не е дошъл края на света,но все пак всеки си пише на кввато тема си пожелае.Любовта може да сполети всеки ,годините нямат значение и не виждам нищо лошо в това хората да слушат чалга.Тва е избор на всеки,всеки си има различен вкус.Аз примерно не мога да трая метал обаче не крещя по улиците-Долу металите...Не съм сложила есето си за да напрая симпатии на някои или да ми казвате,че ви харесва,а защото ми е по удобно да го имам в някои саит качето.Ест. бих се радвала ако някои го уцени,защото в момента когато е писано наистина ми е било доста кофти,сега като се върна за тоя ден и ми е смешно..
Е може ли, питам аз, всички тук да слушат чалга?
Може би точно това, откъде е взаимствано, обяснява колко глупаво и изкуствено ми се стори.
Омръзна ми да чета стихове, а вече и есета ..писани от разни дечица с разбити сърчица, изживели страшни мъки. Едва ли не изправени пред края на света, заради БОЛЕЗНЕНАТА раздяла с някой, "който не ги заслужава"...
Толкова ли нямате друга тема, по която да пишете?!
Да и на мене ми писна да чета в този сайт части от чалга песни.. нали е творчество спрете да копирате..
Иначе идеята на есето е добра!
"За мен живота свърши оттогава,а за теб......ЗАПОЧна." - Магда - Хронична липса на любов....е може ли такова нещо....
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.