23.07.2010 г., 14:25 ч.

Зарежи стария, пробвай новия 

  Есета
1269 0 0
2 мин за четене

Включваш телевизора. На екрана има черно-бяло изображение на жена между 30-те и 40-те, която изглежда посърнала като млада напъпила овошка след преминаването на урагана Иван. Тя е рошава, със торбички от Билла под очите, изглежда даже още по-състарена от отчаянието си. Глас зад кадър Ви казва: "Вече не намирате упора в стария си? Искате нещо ново и различно? Искате да преоткриете фундаменталните механизми на живота, но по коренно различен начин? Искате да се чувствате добре и да знаете своето място във Вселената? Това никога не е било по-лесно!" В следващия момент картината започва да става цветна от към краищата на екрана в посока центъра, където стои жената и в същия момент към нея пристъпва нейната най-добра приятелка, която както се оказва винаги живее в апартамента непосредствено до вас ( просто вие го разбирате последни.) Тя подава книга на нашето посърнало момиче. То пък от своя страна спира да гледа във всички посоки на тоя грешен свят. Приковава поглед в корицата и изведнъж се усмихва, а нейната най-добра приятелка ù казва: "Хей, не чу ли за новия завет? Зарежи стария, пробвай новия!" Нашето момиче кима утвърдително с глава и после черен екран.

Мъж на средна възраст казва: "Преди бях потиснат, имах проблеми в работата, нямах нормален сън, разделих се с жена ми! Но това беше, когато се уповавах на стария завет! Откакто имам новия завет, нещата са  коренно различни. Вече съм нов човек. Имам работа, имам 20 години по-млада приятелка от мен. Спя нормално и се усещам променен. И всичко това, откакто ми подариха новия завет. Благодаря ти, нов завет!" И пак познатия черен екран.

Момиче на около 20 години, заобиколено от подобна паплач, обяснява: "Преди пиех и пушех. Не можех да си намеря сериозен приятел и не слушах родителите си. Но всичко това бе, докато се придържахме към стария завет! Откакто татко донесе новия завет у дома, всичко се промени! Вече не съм потисната, вече успявам да говоря с родителите си на нормален и разбран език. Вече си имам приятел  (посочвайки момчето до нея), но това не е всичко, аз имам не само него, аз имам още 20 приятели (посочвайки останалите 20 момчета и камерата се отдръпва леко назад.) Отново гласът зад кадър:

Изпробвайте новия завет само сега! Докато сте на работа, докато сте вкъщи, докато отмаряте сред природата, докато шофирате, докато се храните, докато сте в тоалетната. Навсякъде ВИЕ ще се чувствате еднакво добре! През това време на екрана се сменят гореизброените дейности, показващи различни хора. Отново гласът: "Обадете се само сега на 1- 800 JESUS и ще получите пет допълнителни глави, както и DVD с избрани екранизирани моменти от новия завет. За поръчалите до 10 минути ще има и специална плажна хавлия с прикования Христос на кръста, както и Bluray версия на Бен Хур. Черен екран.

Един весел и непринуден човек Ви казва: "Изпробвайте само сега новия завет и ако не сте доволни, можете да го върнете в седемдневен срок. Ние всички го купихме и сме доволни! Камерата се отдръпва  нагоре (благодарение на кран) и всъщност се оказва, че човечецът не е сам, а е заобиколен от още много такива хорица, които са вдигнали ръка с изпъчен нагоре палец и леко смигване с дясното око!

Пробвайте и вие!

© Атанас Атанасов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??