Живота наистина ни предлага какви ли не невероятни приключения, случки, предпяствия, нещастия и прочие. Това никой не може да го отрече. И може би всеки си е задавал нерядко срещания въпрос - "Защо живея, по дяволите!". Да, но пък в друг момент се радвате толкова много на съществованието си и си казвате колко е прекрасен живота! Ха, ха! Каква ирония! Съдбата се подиграва с нас както иска, а ние какво можем да направим - абсолютно и пак абсолютно нищо освен да й играем по конците като кукли. Ние се явяваме нейни мажоретки - безпомощни и изпълняващи нейните желания.Градим планове, развиваме всякакви идеи и накрая какво - само мечти. Понякога дори и най-лесните си идеи не можем да ги осъществим. Дори не можем да усъвършенствам своите планове за развитие, колкото и просто и елементарно да е това. ЗАЩО!?!?!?!? Защото съдбата е решила така не можем да я променим. Всичките желания и мечти си остават несбъднали се блянове! А хората, които казват че с интерес и стремеж се постига всичко нека си говорят празни приказки. Каквото ти е писано това ще ти се случи - това е положението! Ето защо една от любимите ми мисли е "Живота е като учебник, но ние не можем да го изучим НИКОГА!".
© Марин Видев Всички права запазени