... До моите деца. Скъпи мои деца, искам тези редове да ги четете заедно и да си спомняте за мен с добро! Опитах се през целия си съзнателен живот да ви науча да бъдете добри деца, съзнателни граждани и грижовни родители на своите деца. Да обичате близките си, приятелите си. Да ги защитавате и разбирате. Учих ви да обичате родината си и да се прекланяте пред загиналите за свободата на родината ни. Винаги се стремях да сте най-доброто от това, което съм създала през моя живот, но сега, когато четете тези редове и мен ме няма, искам да чуете моите последни заръки! Живейте всеки ден така, все едно ви е последен, защото рано или късно ще се окажете прави! Живейте за мига, не пропускайте шанса си за щастие, защото за да го има човек трябва борба и късмет. Радвайте се на малките неща, които ви правят щастливи, защото не знаете докога ще ви има. Отворете душите си за доброто и хубавото, не мразете, не обиждайте, не злобейте, защото животът е кратък и пропуснатият миг не се връща. Малко материално ви завещавам, но ви давам моята обич за цял живот.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.