Ангели срещу Демони
''От Ангел в Демон''
Глава 6
1 месец по-късно
Какво се случи с мен? Точно това, което се е случило с чичо ми.
Убийствата, отраженията всичко..
А колкото до Ейприл бяхме заедно до деня на преобразяването ми от ангел в демон! Остави ме.. думите ù бяха:
- Не искам да съм с животно!
Сринах се... не знаех как да продължа!
Дейв от мой зъл враг се превърна в най-близкия ми човек... това е планирал с убийствата, които вършеше. Злобата, гневът, който изпитвах ме докара дотук!
В църквата:
-Ейприл не трябваше да оставяш Тайлър затова, което му се случи - Отец Агуас
-Но татко аз съм ангел, аз помагам и служа на Бог. Грях е да бъдем заедно! - Възпротиви се Ейприл
-Да, така е, но само любовта може да му помогне да върне истинското в себе си! Любовта е свято чувство... – Отвърна отец Агуас сигурен в думите си!
В гората:
-Хайде ела със нас... ще има много кръв, плач... СМЪРТ! – Дейв
-Да вървим, искам да изкормя някой! – Отговорих учудващо аз!
Ейприл излезе от църквата. По най-бързият начин се качи на колата си и се отправи към гората...
-Хайде, какво чакаш?! – дейв ме попита с удоволствие!
-Не искам! – Отговорих аз мислейки за Ейприл.
-Ти си животно... нуждаеш се от това...! – Дейв
-Недей! Не го прави! Ти не си такъв. – Уплашена се провика Ейприл.
В главата ми за миг преминаха случките ни заедно с нея, изпитах ужас от това, което бях готов да направя...
Но бързо ужасът отмина, хванах невинен човек и разкъсах плътта му, точно както едно животно би направило!
-Нееее! – Ейприл изпадна в депресия! Не можеше да повярва, че това съм аз – бивш ангел!
Ужасена тя се обърна обратно и забяга към колата си !
-Хайде знам, че още си гладен. Давай, разкъсай я! – забавлявайки се с нас каза Дейв!
Всичко в мен крещеше ‘‘хвани я и я разкъсай на малки парченца
Не усетих дори кога започнах да я гоня!
Ейприл цялата трепереше, бягайки към колата...
Бързо настигнах Ейприл, скочих и ръцете ми здраво хванаха крака ù. Тя падна на земята...
Обърна се и ме погледна право в очите... мъката ù беше голяма, но аз нищо не изпитах...
Тъкмо да разкъсам нежната й кожа, огромна светлина, но не бяла за да кажа ‘‘Ангел е!‘‘, нито черна на демон, а тъмно лилава?!
В този момент всички демони, включително и аз замръзнахме!
Не можех да помръдна и пръста си!
Щом Ейприл се качи на колата, лилавата светлина, разпръскваща се из цялата гора изчезна.
Най-интересното бе, че зад лилавата светлина не стоеше кой да е, а самият отец Агуас!?
Благодаря Ви, за отделеново време.
Намерете ме във Facebook:
https://www.facebook.com/dancho.grigorov.96?ref=tn_tnmn
Или в Twitter:
https://twitter.com/DanchoGrigorov1
И в facebook и в twitter може да намерите информация както за мен, така и за
поредицата ''Ангели срещу Демони''
Най-голямата новина е:
НОВА ПОРЕДИЦА! инфо за нея в социалните мрежи!
© Данчо Григоров Всички права запазени