Съвети за провеждане на банкови спортни мероприятия: Когато Ви канят от службата на спортни мероприятия, не отказвайте – може да Ви повишат! Не отказвайте да седнете в служебната кола на шефа! Ако сте завършили обучение за оказване на първа помощ, и спасяване при нужда, дръжте под око екипа си, защото някой може да пострада на тенис корта! За всеки случай, носете със себе си цялата аптека! Ако все пак някой пострада – с хематом на глезена, и барманът Ви откаже да Ви даде купата с лед, купете от бара 3-4 сладоледа "Ескимо" на клечка, събуйте маратонката на пострадалата колежка, и напъхайте сладоледите с опаковката в снежно-белите й чорапи – ще спрете за 10 минути вътрешния кръвоизлив, ще се получи чудесна шина на крака, а когато болката премине, колежката ще си хапне сладолед! Предупредете колежката следващата година, ако идва пак, да седне мирно до Вас, и да гледа от публиката, или мача на "Патриотите" от Южен Централен район с "Лешникотрошачите" от Северозападен район, или да стои плътно до шефа Ви на бара, и да му прави компания през целия ден, особено ако косите й са руси! Така няма да си тръгнете с целия екип за вкъщи, преди да е свършило мероприятието! Успех!!!
Из "Тефтерите на една банкова служителка"
03 юни 2017 г.
На Керана
© Таня Чардакова Всички права запазени