18.04.2009 г., 1:25 ч.

Бутони за случване 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1055 1 3
1 мин за четене

 

mute: докато бродира в мрака, баба ми вижда мъртъвци. Говори си с тях, все едно са хора. А аз гледам отстрани и се питам: били ли са някога хора или просто всеки има нужда от тумор, който да му прави компания в тъмното?

 

 

stop: и ето, че денят на онова неизбежното случване настъпи. Настъпи ме и продължи, защото кой съм аз да го задържам само за себе си...

 

 

preview: като калинките и Калина обичаше да лети, да каца по фикусите в апартаментите на хората и да ги гледа как си играят на семейство. Хубава игра, ама само за гледане.

 

 

repeat: сто и две, сто и три, сто и четири... а овцете носят сън, само когато ги отключиш от блистера. Ако ги пазиш вътре, най-много да спасиш някоя злощастна роза. Нито нея ще изядат, нито тебе.

 

 

erase/rewind: екранът показваше звездички. Излъчваше собствената си шизофрения, без изобщо да помни еротичния филм, който ни запозна. Чистата му съсвест будеше подозрения.

© Деймиън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Quit: Много добро! Особено интрото ще - куйтна
  • save/exit: ...I don't think two people could have been happier than we have been. V. (култово!!... ако си бях в София щях директно да цитирам от абзаца на Кънингам, но уви)

    ох, стига сме флудили, има нещо кармично в тази дата и в теб. не знам дали го осъзнаваш:\
  • undo: езикът, който бях забравил върху нейния, се върна в утробата ми безчувствен и лек, сякаш току-що излизаше от упойка. А от пиърсинга нямаше и следа...

    анджела, ти кога стана на 101 бре!? Да ти е честито! (голям съм заплес)
    пп: нямам пиърсинг на езика:Р
Предложения
: ??:??