Седях си аз на компютъра и гледах филм. Изведнъж някой почука на вратата. Аз спрях филма и попитах: - Кой е? - Аз съм – отвърна непознат глас. - Кой си ти? - Непознатият глас – представи се той. Аз станах и му отворих. Отвън стоеше динозавър с шапка. Не беше голям. Колкото човек висок, но имаше опашка и по това го познах, че е динозавър. - Здравей – каза динозавърът – аз съм Мишо, кой си ти? - И аз съм Мишо! – зарадвах се аз. - И чичо ми се казва Мишо, но той е снипкав. - Какъв е? – колкото и да съм умен не мога да знам всички думи. Динозавърът обаче не отговори, явно мислеше за нещо. След малко попита: - Яде ли ти се супа? - Не ми се яде. - Каква супа? - Каква супа какво? - Каква супа не ти се яде? - Никаква супа не ми се яде. - А добре. И на мен не ми се яде. Влез ако желаеш. - Аз съм вътре, ти си вън. Аз трябва да те поканя, не ти мен. - За супа ли? - Не, да влезеш вътре. - Добре, ще вляза. – и той влезе, въпреки че не знам дали моето се броеше за покана. Динозавърът се настани в един стол и попита: - Супичка искаш ли? - Не искам – отвърнах. - И аз, и аз. - Какво искаш от мен? - Освен супа? - Нали не искаше супа? - Не искам. Ти искаш ли? - Не искам. - Добре, защото и аз не искам. И замълчахме. Пръв мълчанието наруших аз: - Е, какво правиш тук? - Не е ли очевидно? Дойдох да се видя с теб. - За какво? - Да си поговорим. - Говори. (Внимание: Този разказ има склонност към все по-силно изтъпяване, така че мислете му преди да четете нататък!!!) Та така, динозавърът заговори: - Преди два дни с чичо Мишо бяхме на риболов. Аз исках да хвана златната рибка, за да ми изпълни три желания. Но не я хванах и затова идвам при теб. - За какво? - За това? - Кое? - Да те питам искаш ли супа. - Не, не искам. - И аз не искам. - А нещо искаш ли? - Да, да ми изпълниш три желания. - Аз не мога да ти изпълня три желания. - А едно? - Не мога да ти изпълня никакви желания. - Ти още не си чул желанията. - Добре, кажи ги. - Първо да те питам, искаш ли супа? - Не. - И аз. Та, първото ми желание е да ми направиш планина от сладолед. - Охо, значи си сладоледолюбив динозавър. - Не, алергичен съм към сладолед. - Тогава защо ти е планина от сладолед. - За да видя как ще изглежда. - Не можеш ли да си представиш? - Не съм опитвал. - Опитай. Динозавърът стисна очите си и помълча малко. След малко попита, както си беше със затворени очи: - Какъв е сладоледа? - Жълт. – казах аз. Динозавърът отвори очи и каза: - Съжалявам, не мога да си представя планина от жълт сладолед. Все супа ми изниква. Искаш ли супа? - Не искам. - И аз не искам. Пак замълчахме. И пак аз заговорих пръв: - Съжалявам, не мога да изпълня желанията ти. Опитай пак да хванеш златната рибка. - Супа от златна рибка ли ти се яде? - Не, никаква супа не ми се яде. Стига си ме питал вече. - Добре де, спокойно. Като заговори за риба и аз за супа първо си помислих. Щом не искаш супа, за какво ти е да хващаш рибката. - За теб, за трите ти желания!!! – няма да ви лъжа, малко се бях изнервил. - За мен? – очите на динозавъра си насълзиха. – Колко мило. Пожелавам ти успех с риболова. - Благодаря – казах аз. - Кога ще ядем супата? - Няма да ядем супа. - Добре, то и без това не ми се ядеше, щях само да се мъча да я ям. Яж си я сам. И динозавърът излезе. Аз не пуснах филма, ами се замислих за тази странна случка, но тогава някой почука на вратата. Отворих и отвън видях динозавъра Мишо. - Здрасти – каза той – май си забравих шапката у вас. - Не си – въздъхнах аз – на главата ти е. Динозавърът я свали, огледа я и се засмя: - Свикнал съм да я забравям, когато ям супа с някого. Връщам се вече по навик. След това се обърна да си върви, но се сети нещо и попита: - Останала ми е малко от обяд, затова да те питам, пие ли ти се Coca-Cola? - Не – казах аз по инерция. И това е единственият път в живота ми, когато съм отказвал кока-кола. Когато динозавърът Мишо си тръгна, аз се замислих за него и изведнъж осъзнах, че много ми се яде супа.
Много нахален динозавър. Сигурно е заради името му
"- Съжалявам, не мога да си представя планина от жълт сладолед. Все супа ми изниква. Искаш ли супа?
- Не искам.
- И аз не искам."
Направо да се изнервиш от такова отношение ... ц-ц-ц
не си прав много се смях...
може и да събудих някой съсед ...
"Яде ли ти се супа?"
и сто пъти го повтори и всеки път се смях...
може би защото правя същия номер и аз ... наистина това може да изкара извън релси всеки ...
Ххахахахахаахахах..............не знам дали ще хванеш златната рибка, но с това изби рибата......хахахахахахахаах!!! И това ще е от много гледане на филми, да знаеш!!!! Велик си, бе човече - много ме рздваш Поздрави и ......честита ти стотарка ......да `илядиш!!!
Динозавърът може би е имал нужда не толкова от супа,а от приятел,с когото да сподели и супата,и сладоледа и всички неща,които биха могли да бъдат споделени...
Това е моето стотно произведение в сайта. Исках да е нещо специално.
Пропито е със смисъл от заглавието до последната точка, но той е доста дълбоко скрит.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.