Студ гали лицето ми. Мрак прегръща душата ми. Студ... Тъмнина. В далечината - светлина. Треперя. Потъвам в нощта... Студ. Напомня ми. Усещам. Мисля. Желая. Усмихвам се. Знам, че мислиш за мен. Усещам присъствието ти. Нощта е дълга. Денят - далеч. Ти си толкова близо до мен, а нещо ни дели. В душата ми е пусто. Липса. Чувам в ушите си музика. Стая с безброй врати. Музиката вдъхва живот. Усмивката се променя. Сещам се. Аз съм истинска. Не вярвам. Вярвам. Шепне, предупреждава. Внимавам. Тежи. Усмивката се променя. Сещам се. Не е редно. Не те познавам. Ценя те! Що за човек си ти?! Усмихвам се, а в същото време влага замъглява очите ми. Листът хартия попива... мен. Потъвам в съзнанието си. Музиката звучи в ушите ми, но аз не я чувам. Студът дори е забравен. Мракът е разсеян. Тишината не е същата. Така болезнена, както преди... Всичко е различно. А нещо винаги липсва. Студ... мрак... тишина. Всичко е забравено. Сега музиката звучи някак банално, а в следващия момент отново вдъхновява. А ти, навярно, затворил очи, сънуваш. Не искам да повярвам. Мисля за теб, сякаш си до мен. И преди... Студ... мрак... тишина... Разказват. История... Мисъл... Миг... Запечатват теб. Мисля за теб. Странно е, но ти не би ме разбрал...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.