13.08.2014 г., 15:23 ч.

Годен за рая 

  Проза
673 0 0
3 мин за четене

 

Ибрахим Ал Али се събуди. С колко девойки беше преспал вече не помнеше. Той прилиза брадата си и косата ,и се качи на колата да ходи към джамията. Тъкмо беше прочел няколко сури от Корана и за последен път се убеди, че мъжът е най-праведен. Аллах го беше създал за господар на вселената и имаше право на четири брака. Можеше от време на време да заобикаля закона с някоя девойка сидху , но важното беше, че е мъж. В джамията беше много ревностен и по теманета нямаше равен. Чак ходжата му се възхищаваше на усърдието. Въпреки това, той отрови жена си, защото беше християнка.

Биеше жените си от време на време, за да ги държи в благочестие. Докато караше колата изведнъж се усети зле, сякаш нещо го стегна в сърцето и изгуби контрол. Появи се той пред някакъв Свят Престол и сякаш се извърши съд над него. Аз съм Аллах, Исус и Святия дух и ти се отсъди да се върнеш на земята като сестра си Айше. Тя заминава на небето отдясно на Отец в рая, защото е християнка и умря след кръвоизлив, дошъл от побой на съпруга и Кязим. Отиваш в дома, на най-добрия си приятел Кязим.

Ибриям извика, че предпочита ада, вместо да живее в тялото на жена. Но като погледна пламъците дето бяха атентаторите-самоубийци, мъжете дето бяха убивали християни ,се стресна и кандиса.

Само ако живееш благочестив живот, ще бъдеш на небето - каза Исус. Ибрахим се оказа в къщата на сестра си. Усети, че нещо му стяга отзад и установи, че има сутиен и не само ,ами и дантелени прашки.

Имаше дълги женствени крака като Наоми Кеймбъл и черни къдрави коси. Ужасен се огледа в огледалото и разбра, че е жена.Как сега щеше да стреля срещу неверниците. Най-лошото беше, че имаше и бюст ала Памела Андерсън. "Боже аз съм жена и на всичкото да живея при Кязим,този убиец".

Изведнъж вратата се отвори и влезе едър дебел мъж и каза:

- Айде, по-бързо, ма, че брат ти Ибраим ме чака за джамията, изглади ли панталона?

Ибраим се постара да изглади дрехата и едва не я изгори, нали не беше свикнал с тези неща.

Кязим я взе и се развика:

- И пак да те видя да ми тръгнеш по църквата, вчера ще ти се стори като рахатлокум. Меко се държа аз с теб, Ибриям уби Айша. Айде, че след това ще трепим Нюргюл, онази туркинята дето изневери на Сали с палестинец.

Ибриям щеше да извика: Пада и се, но сега възторгът му се беше изпарил. Жива ще те одера ако ми скроиш нещо такова, курво.

Кязим тръгна, но понеже беше ревнив претършува цялата стая за доказателства за изневяра.Като излизаше изрева като звяр. Ибриям реши, че е време да излиза, но чакаше чичо Акра, верният махрам. Чичо Акра се появи след малко и каза:
-Хайде да тръгваме и го шляпна доста силно в задника.

Ибрям се разплака, въпреки фераджето отвсякъде му свиреха. Вечерта Кязим се прибра и го изнасили.

На Ибриям не му беше забавно, но трябваше да свикне, че е жена. После Кязим, каза че е недоволен от него и ще си вземе нова жена. Не като теб ялова.

Била с няколко години по-възрастна, ама състоятелна. Кязим каза, че брат и Ибриям катастрофирал и умрял.

Щели да изчакат няколко дена от приличие към него, макар че бил такъв коцкар, все пак заслужавал уважение.Седа, новата жена на мъжа и се стори странна на Ибриям.Ибриям скоро разбра защо- беше лесбийка. Предложи му да правят секс , защото била незадоволена. Ибриям я предупреди, че това е грях.
-Ами Кязим той скита, по курвите на Европа? - отвърна безсрамно тя.

Ибриям стана вярваща християнка. Непрестанно молеше Бог, Седа да стои далеч от него. На всичкото отгори тя роди дете и не само едно. Свит между тълпата той видя как пребиха Нюргюл.

Дали щеше да стигне до небето?

 

 

 

© НИНА Миндова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??