Коледно парти 2014
Събота вечер. Тя отваря вратата и влиза. В този миг я заслепява светкавица.
- Ти си страхотна, ти си божествена! Ти можеш да постигнеш всичко, за което мечтаеш!
Тя стъпва на червения килим. Нощта на Оскарите започва!!!
После се появява Той. След него идват други. Посреща ги все същата светкавица. Снимките са готови за кориците на най-скъпите списания. И за да изглеждат всички усмихнати и бляскави, се грижи нашият всепризнат и любим Фото Граф Катани!!!
Започва събота вечер в „Петък вечер”!
Щом с влизането в заведението те карат да се чувстваш като звезда, значи те очаква звездна нощ, така и стана! Тук всички бяхме като номинирани за Оскар, в очакване на статуетките.
Най-напред на всеки беше връчен чек от 100 евро за добре дошли. Малко приличаха на салфетки, но сме на Балканите, нали? След първата наздравица за дългоочакваната традиционна среща, Мая мина с кристална купа, инкрустирана с рубини и диаманти и всеки от нас си взе номерче, с което участва в томболата, организирана от Откровения.
Забравихме за нея веднага щом дансингът беше открит. След като прозвуча „Бяла Роза”, заведението се оказа тясно и окупирахме градината на ресторанта. Оказа се, че всички присъстващи са отлични танцьори. Не го очаквах. След бурните танци последва нова наздравица за отмора и микрофонът бе предоставен на певицата... Елена Биларева. Всяка песен завършваше с бурни аплаузи и викове „Браво”, „Бис”. Певицата, след много изпълнения, седна да събере овации от почитатели и... о, чудо!!! Ние сме имали втора певица. Нощта на изненадите. Тя, освен че пее вярно, пее и хубаво. Какъв глас само! Дами и господа, скритият ни коз: Мая Попова! Аплодисменти!
Изненадите следваха една след друга, не можехме да си поемем дъх.
Внимание, следва томболата! В присъствието на нотариус Ради Смилков започна тегленето на печелившите билети. Мая Попова теглеше късметлийските билети. Съседната маса получи първите коледни подаръци. След малко и мaсата срещу нас бе ощастливена. За нашата маса... нищо. Започнахме да скандираме „Мафия” - никакъв резултат. Когато огласихме заведението с мощното „Оставка”, набързо трима от нашата маса получиха заветните награди. Ние дори благодарихме, точно както подобава: на баба, на родителите и дори на Академията. Лично аз получих наградата на Мая, за да не я упрекнем в корупция или в конфликт на интереси. Танци и песни отново и... награждаване на трите най-добри стихотворения от конкурса на сайта.
© Светлана Лажова Всички права запазени