2.12.2010 г., 23:42 ч.

Кърваво убийство в апартамент! 

  Проза » Хумористична
895 0 6
1 мин за четене

Съобщиха ни за ужасно престъпление, което се е случило в центъра на Варна. Извършено е било смразяващо кръвта убийство в апартамент в тридесетгодишна кооперация.

 „Същинска касапница!”, коментираха очевидци на престъплението. По техни думи жертвата е била нападната, докато се е запътвала към кухнята. Била е издебната в гръб. По тялото ù са открити множество удари с плосък предмет. След като е била удряна, докато спре да се движи, убиецът е решил да провери дали действително си е свършил работата и я е побутнал. Жертвата не помръднала, но убиецът, за всеки случай, нанесъл още няколко удара, в следствие на което тялото се разчленило.

 С ужасяващо хладнокръвие, убиецът увил тялото и го изхвърлил в близкия кош. След това старателно почистил мястото на престъплението,  измил плисналата кръв и се направил, че нищо не е станало. Семейството на жертвата отказа коментар.

 Тъй като това не е първият случай на подобно безмилостно убийство, вестникът ни Ви съветва да не излизате сами, а на групи – макар и това да не създава 100% сигурност за живота Ви. Както всички знаем, убийствата се увеличават рязко през летния сезон. Затова ограничете разходките си до минимум и в никакъв случай не оставяйте децата си без надзор. Техният живот зависи от нашата предпазливост!

 

„Вестник на варненските хлебарки”,

разпространява се безплатно на териториите

на всички варненски кухни, бани и тоалетни.

© Ани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??