Амин. Почне ли се, почвай и ти - да се кръстиш по 3 пъти, няколко пъти на ден, целувай икони, чети библията или се прави че я четеш, викай "амин" колкото се може по-често, щото като свърши оставаш само с "амин".
Боли? Ще боли я. В началото като цирей. Болката нараства докато се пукне цирея. Накрая боли като спукана язва. След успешна... евентуално операция остава грозен белег.
Влакче. Детско, от тези дето се навиват с ключе. Тръгва и не знаеш кога ще му се прецака механизма и къде ще се обърне. Почваш да навиваш ключето... пак.
Грачене. Грачиш от първото "обичам те" до последното като прегракнала, болна от гнойна ангина гарга. В един момент осъзнаваш, че си бил просто една гарга.
Домат. От Европейския съюз. Гледаш до червен, объл, твърд отвън, вътре вода и никакъв вкус.
Едип. Всеки мъж иска да чука майка си, ама 30 години по-млада.
Живак. Лъскаво и отровно. Полезен е само да си мериш температурата, която винаги е висока.
Злоба. След износването на големите чувства всеки е виновен и освирепял.
Истина. Няма такова понятие. Тя е винаги зависима от ъгъла, от който гледаш нещата. Истината е една - няма истина.
Йок.
Кокиче. Бяло, ефирно и нежно, като при първите... ха-ха... любовни трептения. Мре след няколко дни. Може още на сутринта.
Лимон. Ам... това заради една татуировка. Иначе любовта е лодка... хартиена.
Матрак. След дълга употреба хлътва и пружините изскачат и започват да убиват.
Нефелност. Ходиш като склеротик, забравил си кога си ял, пил вода... Не ти се прави нищ,о освен да се гърчиш като червей в кревата и да ревеш. Вземи се стегни.
Опело. Когато любимият човек вече ти е "нелюбим", какво ти остава, освен да го опееш с някоя любима за двамата песен. Не помага в повечето случаи. Опитай с "O, тигре, тигре...".
Пристанище. Идват разтоварват и си отиват. Тренирай да махаш.
Риба. Яж първите дни, после се вмирисва... откъм двете глави.
Свирка. Цялата хватка е да не забравяш да духаш 24 от 24 часа.
Телефон. Никога не звъни когато го чакаш или звъни някой, когото не искаш да чуваш. Едно безполезно очакване.
Уви.
Фойерверки. Гръмне, блесне и угасне.
Хотел. Всеки си плаща за удоволствието. Само не се набутва за китки. Пести за гинеколог, кардиолог и психихатър. Последният взема доста.
Цигари. Пушиш като в оная песен "Циганка стара пуши с лула и си припомня за младостта, тумбалалайка, тумбалалайка...". Ако не пушиш пропушваш. И дим излиза отвсякъде където са останали отвори от изстреляните по теб куршуми.
Чистка. Накрая чистиш кенефа с неговата тениска или друга останала дреха. Махаш снимки, слагаш ароматизатори, триеш песни. С една дума неделно почистване.
Шамар. Това ти трябва в самото начало. На ти го :) Ама не обръщай другата буза.
Щастлива съм????!!!!! Бах, т'ва аз ли съм била?
Ъ..... Ъпсурт?
Ь/ь.... Нe`ам думи...
Ютия. След всяко любовно приключение си като Том, върху който подличкият Джери е пуснал нагорещената ютия...
Ярост. Това ти остава во веки веков.
Обичам да пиша любовта..:)))
© Гергана Дечева Всички права запазени