Ама много съм любопитен. Все си вра носа – навсякъде. Бе, човеко – поглеждай с едно око информациите, вярвай им и хич не се питай лъжа ли са или да…
Спокойствие, силна храна и щастлив живот се градят на база овчето равнодушие. Ми, ето – във Франция , казват, революция. Черни и араби грабят, палят, безчинстват. Което за нормален човек не е революция ѝ/къде е идеологията?/, а просто бандитизъм. Бабуини срещу цивилизацията…
Ама аз… Почвам да ровя. Гръмнал полицай невинно дете на 17 години. Първо съмнение – дете на 18? Щото за американците до 21 е тийнейджър, ама в Близкия Изток, арабския свт, Африка си е отговорен пред законите и племето мъж…
Я да му видим биографията – кълкото и къса да е. 15 ареста – либералите казват „задържания“, чунким е смокиново листо. Последният арест – седмица преди произшествието. Защото нападнал полицаи и не се подчинил на заповедта им???
Съдията пуснал горщото дете. А друг полицай го гръмнал в „Мерцедеса“ му??? Момчето не работи, никой от семейството му не работи, ама взел под наем „Мерцедес“? Който, впрочем, по френските закони се дава при предоставяне на шофьорска книжка. А момчето нямало такава? Тогава? „Мерцедес“-ът взет „на заем“?
Полицаите го спрели. Единият тръгнал да проверява, другият предупредил да не мърда, защото ще стреля, момчето дало газ към него и… Полицаят стрелял…
Ясно – полицаят ще бъде осъден. Така стана с американецът, обвинен, че е задушил наркотизирания негър. Специалистите доказаха – негърът умрял от предозиране, не от задушаване. Ама белият полицай си е в затвора…
За обществено успокоение…
Е, за мен е ясно. Но престъпниците вилнеят – отмъщавали. Отмъкват, унищожават…
Абе, едно е обикновен бандитизъм, друго е да е с „морална“ подплата…
хххх
Зеленски поискал да отиде на нова среща на западняците. Отрязали го. Защо им е? Ролята му е еднообразна, изпълненията се изтъркаха…
И взе да прозира отдолу истината…
Гледам интервю с него. Пита го журналистката за следващата година, когато трябва да има президентски избори. Той отговаря: „Ще има, ако победим Русия. Не може да има избори във военно време…“
Ало, либерал-демократите…
Отново неправилни възгледи, както казват другарите от ЦИПсО - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Всички права запазени