12.09.2024 г., 12:46 ч.  

Мнение 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
125 5 7
1 мин за четене

Приключилият току-що дебат между Доналд Тръмп и Камала Харис, не без помощта на медиите, бе квалифициран като спечелен с леко предимство от кандидатката на Демократическата партия. Оказва се, обаче, че по всяка вероятност в перлените й обеци е имало микрослушалки от онези - най-шпионските. По тях са й диктували какво да говори. А това е изрично забранено от правилника за подобен род дебати. Но защо ли никак не се учудвам. Изкараха Тръмп криминален престъпник, опитаха се да го убият посред бял ден. Но за зла участ на Демократите той оцеля. Тръмп може да е всякакъв, но се държи прямо и почтено. Демократите отдавна вече не са нормална партия, а мафия, зад която стои военнопромишленият комплекс на САЩ и други - най-вече тъмни сили. Байдън осигури несметни печалби на всички тези кръгове. Те няма да се спрат пред нищо, за да елиминират Тръмп. А той иска да им спре кранчето в Украйна и да води политика съвършено различна от тяхната. Мракобесници като експрезидентите Обама и Бил Клинтън (превърнал Овалния кабинет в Орален кабинет), и съпругата му - лесбийката Хилари Клинтън, са готови да хвърлят света в трета световна война и действат ултимативно и безпардонно. Дай боже Тръмп да бъде избран за президент на САЩ и да възстанови позабравените американски ценности. Защото Демократическата партия на САЩ отдавна е заприличала на родната Столетница и дъщерните й партии - гнездо на мафиоти без морал, продали народа си като Юда за 30 сребърника. След като Камала Харис прие да си сложи слушалките, тя няма моралното право да стане президент на САЩ.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Не е важно как са гласували,а кой брои гласовете"!
    Нещо такова се получи на изборите,когато избраха за президент Джо Байдън...
    И след това:Йосиф Сталин бил виновен,че така е било в Съветският съюз!
  • Напълно споделям написаното от теб, Младене.
    Поздравления!
  • И някак всичко ми напомня за нашата политическа идилия.
    Ако Тръмп победи ще има голяма положителна промяна.
  • Дано ,Светът започне да се върти по правилния начин!И аз мисля че Тръмп ще победи!
  • Краси, Латинка - благодаря, че коментирахте.
    Латинка - от твоята уста в божиите уши! Благодаря ти и за Любими!
  • За президент ще бъде избран Доналд Тръмп!
    Благословен ден!
  • На Камала и дреме на камалата, големият фалш е навсякъде, УВИ
Предложения
: ??:??