Властта се бори успешно само с пенсионерите…
хххх
Заговориха, че Байдън вече е заместван от двойник…
Невъзможно! Къде ще намерят подобен изкукуригал глупак…
хххх
Киевските бандеровци ударили по лагер на пленени „азовци“. 53 убити…
Логично! Просто изпитание. Нали героите не умират? А тия мрат…
Значи не са истински „херои“…
Че и много приказват пред камери и микрофони…
хххх
А гадните руснаци взели, та пуснали в интернет списъците на пленените, убитите и ранените.
С което развалят победните крясъци на бандеровците – истината винаги побеждава. Макар и накрая…
Хххх
ЕК съгласува доброволно намаляване употребата на газ до края на април с 15%.
Нещо се обърквам – ако е доброволно, защо се съгласува и постановява? Ако е нареждане в директива – за каква доброволност говорят?
хххх
И постановиха – едни членки на ЕС намаляват употребата на газ, други се налага да я увеличат, трети не променят нищо.
Всичко това – под твърдението, че държавите-членки са като никога обединени и единомислещи?
хххх
Американците пак утрепали лидера на Ал Кайда. В стил „Тарас Булба“: „Ние те създадохме, ние те убиваме“…
Само с трупа какво ли е станало? Когато за сетен път убиха Бен Ладен, обявиха, че „тялото е погребано в морето според мюсюлманските обичаи“. И шашнаха единоверците му, които нямаха понятие за подобно морско мюсюлманско погребение…
хххх
Според американските медици, 98% от заразените с маймунска шарка са от ЛГБТ повредените.
Което показва безсмислеността на търсенето на друго название на болестта – маймунска си е точно…
хххх
Борба за зелена енергия и екологично чист свят…
Американците убедили израелтяните да се откажат от руските въглища /сяра – 0,4%/. И ги заменят с колумбийски – 8,2% сяра в тях…
Ама са идеологически чисти…
хххх
За един електромобил месечно отива енергия колкото едно американско семейство харчи за дома три месеца.
Отделно отровите от акумулаторите…
Обаче – рекламата… Ех, рекламата…
© Георги Коновски Всички права запазени