Който е безгрешен, нека пръв… оф какви ги говоря – хвърляйте братя, хвърляйте!!!
Последните 30 години БГ политика могат да се опишат по следния начин: „човешко е да се греши, божествено е да се предава“
Мотото на националния отбор по футбол: И да паднем и да бием, пак ще ги ПРЕбием!
При толкова много религии и толкова много пророци как така продължаваме да живеем с толкова много пороци?
„За животните с ПОКРОВ“ – предаването има реалити превъплащения все по-често из любимата Родина.
Трудно ми е да предам себе си, но виж, за теб бих могъл да направя компромис ;-)
За душата – Музика!
Ако имах две ризи… бих си изпрал поне едната!
Всичко е до нагласа, опитваше се да обясни Петъка на Понеделника.
Озверя народа каза някой?
Зверовете да Ви кажа са жестоки, но справедливи и без причина не нападат.
Грешката идва от там, че нито зверове останахме, нито в човеци се превърнахме и това лутане води до видоРазменения! Много безграбначни плъзнали мамка му!
Колкото и да се опитвам
напред да поглеждам, да приритвам
Все някой се намира,
да ме наплюе и да ме стопира.
Но не се отчайвам и с насмешка
покавам усмивка нечовешка.
Паднеш ли по гръб – радвай се, поне не си с лице в прахта.
И си мисля, мисля, мисля – ако за плащането на акт на стойност 20 лв трябва да чакам 6 месеца за решение, то кога ли ще осъдят тези виновни за кражбата на милиони?
Книгата бе наименувана:“ Безумни съвети“ – теоретично приложение.
Когато ти „дойде до гуша“ „море до колене“ може много бързо да те избави от ситуацията.
Разговор между вишисти: „Просто ти го казвам, за да можеш елементарно да го разбереш“
Ако не можеш да носиш няма как да успееш: да зимаш една торба пари е много по-трудно отколкото да можеш да побереш заплатата си в портфейла.
Събуждайте съвестта си от време на време драги приятели – пишете си напомняния. Не я оставяйте да заспи в най-студените крайчици на съзнатието Ви.
Гатанка: Що е то? – крив и е.ан – Ами Понеделник!
Ако изкувството се ядеше или пиеше и беше добро на вкус то авторите на този свят щяха да са в пъти повече, но за съжаление от изкувството рядко се изкарва за насъщния дори.
© Юнеско Чомски Всички права запазени