Дълга памет имам. С остри въпроси из нея…
Свалиха навремето петолъчката…
И? Животът ни се оправи?
Взривиха мавзолея…
Цъфнахме и вързахме?
Сега искат да събарят паметници…
Какво очаквате?
хххх
Избираха за държавни ръководители Желев, Стоянов, Първанов, Плевнелиев /с извинение!/, Радев…
За премиери – Луканов, Попов, Беров, Виденов, Костов, Сакса, Станишев, Борисов, Орешарски, Киро…
Кой ти избра? И защо?
хххх
Денков се мята на амбразурата – нямало среща Боко – Киро под диригентската палка на Трактора…
Марионетката смята, че знае чия ръка е отзад в задника й…
хххх
Борисов отрича с нов въпрос: „Спекулация е, че това правителство се дължи на Алексей Петров. Той помогна само с логистиката, за да могат да започнат разговорите за съставяне на кабинет. На СРЕЩИТЕ Алексей Петров или бащата на Кирил Петков не са присъствали“…
Тоест – не една среща, а срещи…
Сега остава да разберем и какво са договорили. За наша сметка…
Тепърва много неща ще разберем. Най-вече – кажат ли политикани, че нещо е лъжа…
Вярвайте в обратното…
хххх
Преди 20 години в САЩ е имало две клиники за смяна на пола. Сега са над 50.
И над 300 000 с иновативен пол в страната им…
Печалбите от подобни операции са изчислявани в милиарди.
Отделно целогодишни и за цял живот медико-фармацевтични грижи. Също носещи пари…
И мислите, че ще спрете бизнеса?
хххх
Официално казаха, че над 80% от използвания в Европа газ е руски, минал през посредници и дооцветен с нещо си…
Оти ручааме жабетата?
И продължаваме да ги джвакаме…
хххх
В уж украинския сайт за тероризъм „Миротворец“, с център в Ленгли, Вирджиния, САЩ /коя ли още централа е там?/ обявили нова мишена за убиване – ПАПАТА…
Защото се изказал ласкаво за руската култура и цивилизация…
хххх
Обявиха, че ще купуваме 1 200 000 нереални ваксини срещу ковида.
И веднага рекламният отдел на МЗ съобщи, че вече имало над 40% увеличение на заразата.
Ама къде – ни звук…
А парите са важни. Отиват при мъжа на Урсулата, приятелката на Пепетата…
хххх
Държавният департамент е одобрил сделка за продажба на България на бронирани машини Stryker и свързано с тях оборудване на стойност около 1 500 000 000 долара…
Сега ясно ли ви е защо ПОДАРЯВАМЕ БТР-ите на нацистите?
Само не знаем поименно кои ще вземат комисионните…
хххх
Пореден пиян убиец на пътя…
Отново рецидивист – куп нарушения, никакви последствия, без въздействие върху престъпната душичка на дребното същество…
С него имало жена. И двегодишното й дете???
Не съм правист, думата ми не тежи.
Но смятам, че тая трябва да я съдят за СЪУЧАСТИЕ В УБИЙСТВО!
Видяла, знаела – чак пък да е наивна до безумие?
И това ще се забрави. Няма да излязат лесбогейовете с готови плакати: „Тя е последната!“…
Не е…
Все още неправилни коментари - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9869
© Георги Коновски Всички права запазени